کد خبر: 822947
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
رئیس پلیس راهور ناجا:
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های مرزهای شلمچه و چزابه گفت:‌ وضعیت جاده‌ها به‌ویژه در محورهای شلمچه و چزابه پرحجم اما بار ترافیکی روان است.
جوان آنلاين: تقی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: زائرانی که قصد سفر به عتبات دارند توجه داشته باشند که درحال حاضر وضعیت جاده‌ها به‌ویژه در محورهای شلمچه و چزابه پرحجم اما بار ترافیکی روان است. 

وی با بیان اینکه سیر جمعیت به سمت کشور عراق است،‌ افزود: به‌دلیل استقبال بالای زائران، محدودیت تردد برای خودروها ایجاد می‌شود؛ با توجه به اینکه گذرنامه و ویزای هموطنان در ایستگاه‌های بازرسی و توقفگاه‌های برنامه‌ریزی شده کنترل می‌شود، در برخی مکان‌ها حجم بالایی ترافیک را داریم و به‌دلیل این کنترل‌ها، ترافیک سنگین است.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در مرز مهران افرادی فاقد گذرنامه بودند که سبب شدند تاخیر در روند کار برای سایر زائران دارای مدارک ایجاد شود.

سردار مهدی تاکید کرد: همچنین از زائرانی که قصد ورود به کشور عراق را دارند خواستار این هستیم که مرز شلمچه و چزابه را انتخاب کرده و از آمدن به مهران و انتخاب این مرز خودداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار