کد خبر: 822489
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به همت اداره ارشاد انجام شد:
برپایی نمایشگاه مطبوعات فرصتی بوجود آورد تا خبرنگاران رسانه های شهرستان اسلامشهر به همراه بعضی از مسئولین و شخصیتهای سیاسی ، فرهنگی و... در یک جا دور هم جمع شوند و در باره مسائل مختلف صبحت نمایند .
بهاره عشقی صابر

جمعی از خبر نگاران به همراه فرماندار و بخشداران  شهرستان اسلامشهر از  بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات  و خبر گزاریها بازدید  نمودند.

دراین بازدید که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهربرگزار شد،جمعی از خبر نگاران اسلامشهری و مسئولین شهرستان درغرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، حضور یافته و با یکدیگر در رابطه با مسائل خبرنگاران ، گفتگو و تبادل نظر کردند.

درادامه این نشست که خیلدار معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران نیز حضور داشت ،خبرنگاران ،نمایندگان جراید وخبرگزاری ها به بیان مشکلات وعدم همکاری برخی مسئولین ادارات ،نداشتن بیمه ،توزیع نامتناسب آگهی هاو...پرداختند.

گفتنی است کوچکی فضای غرفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران وهمزمانی حضور خبرنگاران به همراه مسئولین چندین شهرستان ازدیگر مشکلاتی بود که خبرنگاران گلایه داشتند.

درپایان این نشست خبرنگاران به همراه فرماندار،بخشداران،معاونین ورئیس اداره ارشاد شهرستان اسلامشهرازغرفه های خبرگزاری ها ومطبوعات سراسری بازدید وازنزدیک درجریان فعالیت اصحاب رسانه قرار گرفتند.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر