کد خبر: 822437
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی از اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه از کلانشهر اراک در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

سرهنگ محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله در مراسم بدرقه راهیان نور دانش‌آموزی کلانشهر اراک اردوهای راهیان نور را فرصتی برای آشنایی و درک رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دانست و گفت: نسل جدید انقلاب نسبت به فرهنگ مقاومت و روحیه شهادت طلبی رزمندگان در دوان دفاع مقدس آگاهی کاملی ندارد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی است که نسل جوان انقلاب اسلامی شرایط دوران دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده کند و دریابد که جوانانی که در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند اکثراً نوجوانانی بودند که به ایمان و باور الهی دست پیدا کرده بودند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان به منطقه عملیاتی باعث می شود آنان با روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتی رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا و با فرهنگ شهادت مأنوس شوند.

امینی اردوهای راهیان نور را حرکتی فرهنگی در راستای بیعت با امام راحل، شهدا و ولایت دانست و افزود: در سرزمین‌های دفاع مقدس شادی، غم و اندوه و عبرت آمیخته شده است. آمیختگی از معارف و حرکت‌های زائرانی که به دعوت شهدا در این سفر حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: شما دانش آموزان که توفیق زیارت یادمان‌های دفاع مقدس را در قالب اردوهای راهیان نور پیدا کرده اید باید از این فرصت کمال استفاده را ببرید.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: ۵ دستگاه اتوبوس و تعداد ۲۰۰ دانش آموز از کلانشهر اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر