کد خبر: 822245
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه استاندار خوزستان، عدل هاشمی پور عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، سیدشریف حسینی مدیرکل حسابرسی وزارت نفت و جمعی از مدیران شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابع و مسئولان و نمایندگان شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات صنعت نفت حضور داشتند.

در این آیین استاندار خوزستان با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه و حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سازندگان داخلی گفت: نام خوزستان و نفت با هم عجین شده است و این می تواند هم فرصت و هم چالشی برای استان باشد.

غلامرضا شریعتی حمایت از سازندگان داخلی را همسو با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: با حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی می توان بخش خصوصی قوی برای پشتیبانی از صنعت نفت کشور ایجاد کرد.

وی از افزایش اقدامات وزارت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی قدردانی و تصریح کرد: امیدواریم شاهد موفقیت های روزافزون صنعت نفت باشیم چون حرکت و توسعه صنعت نفت موجب حرکت و توسعه استان خوزستان می شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با بیان ویژگی های هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: این دوره از نمایشگاه بسیار پربار بود و ۲۵۰ شرکت و سازنده داخلی در آن حضور داشتند و توانمندی ها و دستاوردهای خود را در حوزه ساخت داخل به نمایش گذاشتند.

بیژن عالی پور افزود: با حمایت های این شرکت هم اکنون هشت هزار قلم کالا و تجهیزات صنعت نفت بومی سازی شده است و ۶ هزار قلم دیگر نیز در دست ساخت است که امیدواریم در آینده نزدیک تمام اقلام مورد نیاز در داخل کشور ساخته شود.

سید شریف حسینی مدیرکل حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت نیز با ابراز خرسندی از برپایی چنین نمایشگاهی در خوزستان گفت: برپایی این نمایشگاه و حضور سازندگان توانمند نشان دهنده یک حرکت رو به پیشرفت در کشور است.

وی با اشاره به رویکرد وزارت نفت و دولت برای توسعه استان خوزستان بیان کرد: وزارت نفت به کارگیری نیروهای بومی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای و تقویت پیمانکاران و تولیدکنندگان بومی را در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان مراسم از برخی شرکت های حاضر در نمایشگاه به عنوان غرفه های برتر با اهدای تندیس یادبود، تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر