کد خبر: 822151
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
اداره کل بنیاد مسکن گلستان
شاملو معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن کشور در گلستان ازافزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی در شهرستان های مرزی از 150 به 200 میلیون ریال خبر داد

.زمانی نژاد در بازدید از روستای قره گل شرقی ابراز داشتند: در راستای عمران و آبادانی روستاها با اجرای طرح هادی، تعریض معابر، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت این روستا به طول ۸۵۰ متر در عرض ۶ متر ( ۵۱۰۰ متر مربع) و همچنین جابجایی شبکه برق روستا به طول ۸۵۰ متر با اعتبار ۱۸۶۰ میلیون ریال توسط بنیاد مسکن استان انجام شده است.

ایشان در خصوص اجرای طرح هادی روستای نارلی حاجی سو نیز ابراز داشتند: طرح تفضیلی این روستا تهیه شده و از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ نیز برای اجرای طرح در این روستا در نظر گرفته شده بود که متاسفانه تخصیص اعتبار صورت نگرفت و در صورت تامین اعتبار جدید، این طرح در این روستا نیز اجرا خواهد شد.

در ادامه این بازدیدها، فاز اول طرح هادی روستای عرب قره حاجی توسط مهندس شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور افتتاح گردید.

 زمانی نژاد ۵۵۰ متر در عرض ۶ متر (۳۳۰۰ متر مربع) تعریض معابر، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت معابر روستا، اجرای ۹۵۰ متر جدول ۳۵ * ۴۰ و اجرای ۴۴۰ متر جوی ۴۵ * ۵۰، جابجایی شبکه برق روستا به متراژ ۵۵۰ متر، ۶۰۰ متر مربع محوطه سازی ، ۳۵۰ متر مربع جداره سازی و احداث المان این روستا با اعتبار …. میلیون ریال را از اهم فعالیتهای بنیاد مسکن استان در این روستا دانستند.

شاملو در مراسم افتتاح طرح هادی روستای عرب قره حاجی شهرستان مراوه تپه از افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی در شهرستانهای مرزی از ۱۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله خبر دادند و از روستائیان عزیز خواستند تا هر چه سریعتر با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان ضمن دریافت این تسهیلات نسبت به نوسازی و بهسازی مساکن روستایی خود اقدام کنند.

غراوی، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و آقای تاجی، فرماندار شهرستان نیز در این مراسم از خدمات بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و خواستار اجرای این طرح ها در سایر روستاها شدند.

مدعوین در ادامه از یادمان شاعر نامی ترکمن، مختومقلی فراغی نیز بازدید کردند و دیوان مختومقلی نیز توسط نماینده و فرماندار شهرستان به مهندس شاملو اهداء گردید.

 شاملو نیز ضمن ابراز خوشحالی از بازدید از این یادمان، از آمادگی بنیاد مسکن جهت مرمت و بهسازی محوطه این یادمان با مشارکت فرمانداری و با نگاه گردشگری خبر دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر