کد خبر: 821866
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين از خنثي‌سازي اقدام تروريست‌ها در مراسم سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در چهاردهم خردادماه خبر داد.
به گزارش ميزان، سردار سرتيپ «علي فضلي» فرمانده قرارگاه مركزي امام هادي(ع) و جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين، با اشاره به اقدامات خصمانه عربستان سعودي مبني بر تطميع برخي گروه‌هاي معاند انقلاب اسلامي، اظهار داشت: برخي گروهك‌هاي تروريستي كه در گذشته تسليم فرزندان انقلاب شده بودند، امروز به تحريك عربستان سعودي دوباره مشغول فعاليت شده‌اند. وي افزود: اين افراد كه فكر مي‌كردند مي‌توانند در داخل كشور غلطي بكنند و با نيروهاي زبده و با تجربه‌ خود نيز به ميدان آمده بودند، همچون گذشته در برابر رزمندگان اسلام زمينگير شدند. سردار فضلي با بيان اينكه حمله عربستان به يمن بخشي از سناريوي پنهان آل‌سعود را آشكار كرد، افزود: عربستان سعودي بعد از حوادث مكه و منا كه امت اسلامي و مردم شريف ما را متأثر كردند و همچنين با مانع‌تراشي‌ای كه امسال در خصوص تشرف زائران ايراني براي انجام فريضه حج انجام دادند، كم‌كم چهره واقعي خود را نمايان كرده و آشكارا به ميدان آمدند. وی خاطرنشان كرد: آل‌سعود اگر در گذشته در نهان، اقداماتي را عليه جمهوري اسلامي انجام مي‌داد، امروز آشكارا به ميدان آمده و گروه‌هاي مفلوك، ضعيف و از هم پاشيده‌اي چون گروهك دموكرات را كه در يك مقطع زماني با ما درگيري داشتند و شكست خورده و تسليم شده بودند، دوباره احيا كردند تا از اين طريق بستر را براي ايجاد ناامني، رعب و وحشت و گرفتن تلفات از ما آماده كنند.
فرمانده قرارگاه مركزي امام هادي(ع) گفت: برخي از اين افراد فريب‌خورده قصد داشتند كه در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) اقداماتي را انجام دهند و همچنين در شيراز دست به كارهاي ضدامنيتي بزنند اما خوشبختانه قبل از هر اقدامي به درك واصل شدند. به‌حمدالله دستگاه‌هاي اطلاعاتي و مجموعه نيروهاي مسلح از هوشمندي لازم برخوردارند و دائماً تحركات دشمن را رصد مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار