کد خبر: 821813
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم خبر داد:
حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از میزبانی جزیره قشم در پانزدهمین جشنواره ملی حفظ ۴۰ حدیث رضوی در هفته کرامت سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام موسوی اجاق عصر در رابطه با این خبر گفت: برگزاری جشنواره حفظ ۴۰ شاخه ای از ۴۰ حدیث رضوی جزیره قشم در چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع) به گونه ای رضایتمند و مطلوب بوده است که دبیر خانه پانزدهمین جشنواره ملی حفظ ۴۰ حدیث رضوی در هفته کرامت سال آینده در قشم و به میزبانی این جزیره خواهد بود.

وی افزود: جشنواره امام رضا(ع) در بخش ها و موضوعات مختلفی از جمله تئاتر، شعر، انیمیشن و... برگزار می شود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در بخش مسابقات حفظ ۴۰ حدیث از سخنان گهربار امام هشتم، میزبان شرکت کنندگان از سراسر ایران و حتی کشور های دیگر است.

حجت الاسلام موسوی به حضور ۴۰۰ شرکت کننده شیعه و اهل سنت این جزیره در مسابقات حفظ ۴۰ حدیث رضوی در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه در سه رده سنی نوجوانان ۸تا ۱۵ سال، رده سنی جوانان ۱۵تا ۲۵ سال و بالاتر از ۲۵ برگزار و به ۱۹نفر از برگزیده ها در هر سه رده های سنی سکه بهار آزادی اهداء شد.

حجت الاسلام موسوی، اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی با الهام از آموزه های رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با سیره اهل بیت بویژه امام رضا(ع)، گسترش و ترویج و نشر احادیث اهل بیت در جامعه و تجلیل از حافظان احادیث اهل بیت را از مهمترین اهداف جشنواره حفظ ۴۰ حدیث رضوی عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر