کد خبر: 821810
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:
خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: میزان صادرات غیرنفتی از گمرکات استان ۲۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تن به ارزش هفت میلیارد و ۳۰۹ میلیون دلار در هفت ماهه نخست سال جاری است.

قاسمی اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال میزان صادرات غیرنفتی از گمرکات استان ۲۴ میلیون و ۱۶۵ هزار تن به ارزش هفت میلیارد و ۳۰۹ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد رشد ارزشی ثبت شده است.

این مقام مسئول به ارتباطات تجاری هرمزگان با کشور عمان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۷۴ میلیون دلار صادرات به این کشور داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۵ درصد رشد را نشان می دهد.

وی همچنین با بیان اینکه راه‌اندازی خط دریایی بین عمان و بندرعباس کمک شایانی به رونق تجاری بین این دو کشور شد اظهار داشت: اعزام هیات تجاری متشکل از فعالین حوزه کشاورزی به روسیه به سرپرستی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از اتفاقات بسیار مهم در امر توسعه صادرات غیرنفتی استان است .

قاسمی در پایان گفت: مجوز اعزام هیات تجاری به کشور هندوستان صادر شد که بزودی هیاتی به این کشور از طریق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اعزام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر