کد خبر: 821787
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
نمایشگاه کامپیوتر، 20 آبان آغاز می شود
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال (اتوکام2016) از تاریخ 20 تا 24 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان در کنار پل شهرستان و در قالب چهار سالن به مساحت 9500 مترمربع برگزار می شود.
115 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و فارس و نمایندگی های برندهای معتبر سونی، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر، اپسون و سیسکو به مدت 5 روز آخرین تازه های خود را برای نمایش و رقابت با یکدیگر به این نمایشگاه شاخص و مطرح خواهند آورد.

مشارکت کنندگان مذکور در زمینه های نرم افزار، تولید محتوا و مالتی مدیا، پایگاه‌های اینترنتی، سخت افزار، تجهیزات کامپیوتری، ماشین‌های اداری، تجهیزات الکترونیک هوشمند، تجهیزات حفاظتی، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، فن آوری های نوین ارتباطی، مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته، عرضه و فروش تجهیزات دیجیتال فعالیت دارند.

تلفیق سه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال، بیست و دومین سال برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان را از سنوات گذشته متفاوت ساخته است. همچنین پیش بینی بخش سرای کارآفرینان به منظور ظهور و بروز ایده ها و فعالیت های کارآفرینانه، اختصاص پاویون علمی به چهار دانشگاه معتبر استان اصفهان در زمینه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار و همچنین تعیین بخش ویژه شرکت های دانش بنیان از دیگر تفاوت های شاخص این دوره از نمایشگاه اتوکام است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، 8 همایش تخصصی و برنامه جانبی با موضوعات و عناوین کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، سازمان هوشمند، جشنواره امنیت فضای تبادل اطلاعات، جشنواره پدید آورندگان محتوای الکترونیک، پیشگیری و پیش بینی بیماری های خاص با استفاده از تحلیل هوشمند داده های پزشکی، توسعه اپلیکیشن های موبایل اندروید و IOS، پویانمایی و بازی های رایانه ای برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود این رویداد نمایشگاهی با حضور مهمانان خارجی از کشور هند و دعوت از مقاماتی چون معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیران فناوری اطلاعات استانداری های کشور، مدیران عامل سازمان های فاوا در شهرداری کلان شهرها، مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها و رؤسای سازمان های نظام مهندسی رایانه ای استان ها به شکل هرچه تخصصی تر و پربارتر برگزار شود.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال (اتوکام2016) در ساعات بازدید 15 تا 21 روزهای مذکور آماده بازدید عموم است و ساعات 9 تا 12 روزهای 22 و 23 آبان ماه نیز میزبان متخصصین خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر