کد خبر: 821605
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:
علیرضا مجرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: برای جابجایی زائران حسینی امسال ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

مجرد افزود: پیش بینی ۱۰هزار نفر از استان از طریق ۳۵۰دستگاه اتوبوس بوده که تا کنون هزار و ۵۵۷ نفر توسط ۳۶ دستگاه ناوگان اتوبوس پلاک عمومی در قالب گروهی به مرز شلمچه اعزام و از آنجا به کربلای معلی سفر کردند. طبق آمار واصله قریب به سه هزار و ۲۲۳نفر از طریق جاده به مرز شلمچه جهت مشرف شدن به نجف اشرف و کربلای معلی سفر کردند.

وی اهمیت نگهداری راهها و ایمنی عبور و مرور در جاده ها و نگهداری و حفاظت از راه ها ارتباطی و شریانی استان را یک امر حیاتی دانست و بیان داشت: راهها نقش بسیار موثری در آسایش و رفاه حال مردم و تسهیل در سفر آنها دارند و حق مردم عزیز است که از راههای مناسب و ایمن به عنوان یک شهروند بهره ببرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: در همین راستا چراغ های چشمک زن خورشیدی سه فانوسه، برای بالا بردن ضریب ایمنی در نقاط حادثه خیز، جاده بستک - کتل - بندرلنگه کیلومتر ۲ محور بستک - بندرلنگه واقع در گردنه کتل و همچنین کیلومتر ۱۲ سه راهی جاده کتل در حوزه استحفاظی راههای شهرستان بستک توسط اکیپ اداره حریم و ایمنی راههای استان نصب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر