کد خبر: 821043
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:
کارگاه آموزشی کنترل و بازرسی پیشرفته کشتی ها (PSC) طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و جمعی از اساتید و فراگیران خارجی و داخلی در بندر شهید رجایی آغاز بکار کرد.

ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر نقش مهم اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در اعمال حاکمیت و ارایه خدمات دریایی در راستای ارتقاء ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی تاکید کرد.

ایدنی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش، این دوره آموزشی را بهترین فرصت برای تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات برای کاهش خطای عوامل انسانی در حوادث دریایی توسط بازرسان PSC دانست.

"اله مراد عفیفی پور" مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز طی اظهاراتی گفت: کارگاه آموزشی کنترل و بازرسی پیشرفته کشتی ها به همت سازمان بنادر و دریانوردی و با همکاری سازمان جهانی دریانوردی، دبیرخانه دو تفاهمنامه های منطقه ای اقیانوس هند و توکیو امسال به میزبانی بندر شهید رجایی برگزار می شود.

وی به تشریح نقش آموزش در فرآیند به روزرسانی و یکسان سازی روند کنترل و بازرسی کشتی ها پرداخت و کارکرد موثر آن را در کاهش حوادث، ایمنی جان خدمه و حفظ محیط زیست مورد تأکید قرار داد.

در ادامه این مراسم، پیام دبیرکل تفاهمنامه اقیانوس هند نیز قرائت شد که در آن، بر حذف کشتی های غیراستاندارد، حفظ خدمه و صیانت از محیط زیست از طریق اجرای مقررات و استانداردهای کنوانسیون ها به عنوان نتایج PSC تأکید شده و در بخشی دیگر نیز چنین آمده است: مالکان و شرکت های مدیریت کشتیرانی و موسسات دریایی، کارایی خود را از طریق بازرسی کشتی ها می سنجند و اکنون PSC به عنوان معیار سنجش عملکرد کشتی هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر