کد خبر: 820948
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که برخورد ماموران راهور با مواردی چون بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری به قوت خود ادامه داشته و تعطیل نشده است.
ایسنا: سردار سید تیمور حسینی درباره برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی پلیس راهور پایتخت اظهارکرد: ما مخالف اجرای طرح‌های مقطعی و هیجانی در حوزه پلیس راهور و ترافیک هستیم و معتقدم که اجرای چنین طرح‌هایی بازدارندگی کافی را نداشته و مدتی بعد تاثیر خود را نیز از دست می‌دهد، به همین دلیل همواره تلاش کرده‌ایم که طوری عمل کنیم که برنامه‌های ما آهسته و پیوسته اجرا شود.

وی افزود: البته در مواقعی اجرای طرح‌هایی مانند کاهش پیش می‌آید که لازم است توجه بیشتری به اجرای آن شود، اما از نظر ما این هم یک طرح همیشگی است و در کنار دیگر طرح‌های پلیس باید اجرایی شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه طرح‌های پلیس همواره اجرا شده و ادامه دارد، درباره طرح برخورد با بدحجابی و کشف حجاب در خودروهای سواری نیز گفت: این طرح نیز به قوت خود باقی است و ماموران پلیس راهور با مواردی چون بدحجابی، کشف حجاب، مزاحمت برای نوامیس، دور دور، سگ گردانی، آلودگی صوتی و ... برخورد می‌کنند.

حسینی افزود: ماموران راهور این خودروها را متوقف کرده و به پلیس امنیت معرفی می‌کنند و این پلیس نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام خواهد کرد.

وی درباره برگه‌ای که به خودروی افراد بدحجاب داده شده و از آنان خواسته می‌شود که در تاریخی مقرر خود را به مقر پلیس معرفی کنند نیز گفت: ماموران راهور اطلاعات خودرو را به پلیس امنیت می‌دهند و همانطور که گفتم در آنجا با این خودروها برخورد خواهد شد و فکر می‌کنم اگر فردی در موعد مقرر به این مراکز مراجعه نکند، اطلاعات مربوطه روی سوابق خودرو و پلاک ثبت شود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
سلام
خداوند،این بدحجاب ها رو هدایت بفرماید،

این افرادبدحجاب شایدنمی دونن که با بدحجابی خودشون ،چه خیانت بزرگی دارن به جامعه ومخصوصابه قشرجوان می کنند.

این افرادبدحجاب ،یکی ازعوامل رواج فسادوفحشآء ،درجامعه هستند

اگرقابل هدایتندکه خداوند هدایتشون کنه ،والا خدا مرگشون رو برسونه تاجامعه از شرشون راحت بشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار