کد خبر: 820822
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان هرمزگان:
علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از برگزاری جشنواره ایده های برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری در این استان خبر داد.

رئوفی بیان داشت: در این هفته تلاش می شود جدیدترین دستاوردهای پژوهشی استان در معرض دید جامعه هدف و عموم استان گذاشته شود تا هم مردم با جدیدترین دستاوردهای پژوهشی استان در حوزه های مختلف آشنا شوند و هم جامعه هدف با جدید ترین دستاوردهای پژوهشی یکسال اخیر استان هرمزگان آشنایی پیدا کند.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات پژوهشی و نوآوری خوبی از سوی پارک های علم و فناوری و همچنین دانشگاههای استان صورت پذیرفته که در هفته پژوهش و فناوری رونمایی می شوند اظهار داشت: امسال در کنار تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه های کشاورزی و منابع طبیعی، بهداشت، علوم انسانی، حوزه علمیه، مهندسی مکانیک، هنر و معماری، فنی مهندسی، علوم انسانی، شیلات و آبزیان از پژوهشگران برتر حوزه علوم و فنون دریایی نیز در استان هرمزگان به عنوان یک استان دریایی تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئوفی تصریح کرد: امسال همچنین همزمان با برگزاری هفته پژوهش و فناوری در استان جشنواره ایده های برتر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در هرمزگان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در جشنواره ایده های برتر، دانشجویان و دانش آموزان استان ایده های برتر خود را در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد پژوهشی و فناوری بیان می کنند و از صاحبان ایده های برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر