کد خبر: 820320
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس استان مرکزی در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین همچون سال‌های گذشته برای تأمین نظم و امنیت زائران کربلای معلی حداکثر تلاش خود را به عمل خواهد آورد.

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع کارکنان این نهاد اظهار داشت: اشرافیت اطلاعاتی، پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی در حوزه مأموریت‌های نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت سفر رئیس جمهور بسیار مطلوب انجام گرفت و بستری امن برای استقبال مردم از رئیس جمهوری کشورمان ایجاد شد.

وی در ادامه، همراهی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را بازتابی از تجدید پیمان آحاد جامعه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ‌ساز، بیعت دوباره با ولی فقیه زمان و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دانست و ارائه خدمات بی‌منت به مردم را وظیفه و تکلیفی برای مسؤولان خواند و به تبیین مسؤولیت‌های ناجا در تحقق مطلوب خدمات‌رسانی به مردم اشاره داشت.

عزیزی در ادامه بر ضرورت بهره‌گیری هدفمند از سرمایه‌های اجتماعی در ثبات نظم و امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: سرمایه اجتماعی کلید استقرار جامعه امن و ضرورتی مهم برای پویایی و حیات شهروندی است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در حوزه مأموریت‌های نیروی انتظامی برنامه ریزی هدفمند در استفاده از سرمایه‌های اجتماعی باعث تسهیل و اثربخشی کنش‌های اجتماعی در تعامل با شهروندان شده و ثبات و انسجام اجتماعی همراه با مشارکت اجتماعی عمومی مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی در ادامه مهارت‌های اجتماعی و انسانی را لازمه موفقیت فرماندهان و مدیران در تحقق هدف‌های سازمانی برشمرد و اظهار داشت: مهم‌ترین مهارت یک فرمانده و مدیر در نیروی انتظامی، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی توجه به شاخصه‌های مکتبی و انقلابی را یکی از بارزترین خصوصیات پلیس ایران خواند و اضافه کرد: رعایت معیارهای اخلاقی و قانونی از سوی کارکنان ناجا یکی از ضرورت‌های مهم رفتاری برای یک پلیس اسلامی است و از سویی بازتاب نهادینه شدن اخلاق اسلامی و سلامت اداری، اجرای صحیح و مطلوب راهبردها و برنامه‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار