کد خبر: 820243
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

اونای امری

سرمربی پاری سن ژرمن دیدار برابر بازل در لیگ قهرمانان اروپا را سخت توصیف و اظهار کرد در هر سه دیدار بعدی‌شان باید به پیروزی برسند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  elsport، در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن به مصاف بازل سوییس خواهد رفت.

اونای امری دیدار برابر بازل را سخت توصیف کرد. سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری قبل از بازی گفت‌: بازل تیم بسیار بزرگ و با تجربه ای است. احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا برنده این بازی باشیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

او ادامه داد: درست است که در دیدار رفت توانستیم در ورزشگاه خانگی به پیروزی برسیم اما بدون شک دیدار برگشت متفاوت خواهد بود. بازی در خانه حریف برگزار می شود و طبیعی است که بازل قدرتمند از دیدار رفت خواهد بود.

امری در ادامه سخنانش به ستایش از آدرین رابیو، ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت‌: سطح کیفی بالای رابیو مرا شگفت زده نکرده است. او استعداد بزرگی است و با کسب تجربه، بهتر هم خواهد شد. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است. بدون شک آینده پاری سن ژرمن از آن او خواهد بود.

سرمربی سابق سویا در پایان سخنان خود اضافه کرد: اگر می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم، باید در هر سه دیدار باقی مانده به پیروزی برسیم. می خواهیم به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنیم. هدف پاری سن ژرمن صعود به رده های بالاتر است. باید با به کار بردن نهایت تلاش خود در این مسیر گام برداریم.

پاری سن ژرمن از سه بازی خود هفت امتیاز کسب کرده است و با تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال، در رده دوم جای دارد. این در حالی است که بازل تنها یک امتیاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار