کد خبر: 819123
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
به دنبال حمله بی سابقه به شرکت Dyn و از دسترس خارج شدن دهها سایت پربازدید در آمریکا یک سناتور خواستار ارائه توضیحات در این زمینه شد.
فارس: پسناتور دموکرات مارک وارنر با ارسال نامه ای برای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و کمیسیون فدرال تجارت این کشور و همین طور وزارت امنیت داخلی خواستار ارائه توضیحاتی در مورد علت موفقیت این حمله و شناسایی راه هایی برای مقابله با تکرار آن شد.

به گزارش نتورک ورلد، وارنر که عضو کمیته منتخب سنا در حوزه اطلاعات است در نامه خود خواستار یافتن راه هایی برای جلوگیری از موفقیت حملات DOS شده و از ناامنی شبکه های رایانه ای در آمریکا و پیامدهای این مساله اظهار نگرانی کرده است.

در بخشی از این نامه آمده است: امنیت پایین بسیاری از وسایل متصل به اینترنت که مورد استفاده مردم است، آنها را به اهدافی جذاب برای مهاجمان مبدل کرده و باعث به خطر افتادن امنیت و حریم شخصی مردم شده است. این حملات ترافیک زیادی را به سایت های اینترنتی و سرورها تحمیل کرده و آنها را از دسترس مردم خارج می کند. لذا باید ابزاری برای حفاظت بهتر از مردم آمریکا، شرکت ها و خرده فروشی ها و سایت ها و موسسات اینترنتی به کار گرفته شود.

روز جمعه گذشته هکرهایی که هنوز هویتشان شناسایی نشده با ایجاد ترافیک بی سابقه و سه موج حمله بر روی سایت هایی همچون توییتر، پی پال، نتفلیکس و غیره آنها را ساعت ها از دسترس خارج کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار