کد خبر: 819027
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
پدر و نامادری پسرک 6 ساله مشهدی در حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس، به تشریح جزئیات کودک آزاری مرگبار پرداختند.
روزنامه ایران:  پدر و نامادری پسرک 6 ساله مشهدی در حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس، به تشریح جزئیات کودک آزاری مرگبار پرداختند.
 
 تحقیق درباره این جنایت از هفتم مهر امسال و در پی انتقال پیکرنیمه جان پسرک به بیمارستان رضویه مشهد در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. این زن به پزشک اورژانس گفت: در گلوی فرزندش غذا گیر کرده است.این درحالی بود که ساعتی بعد «محمد طاها» به علت شدت جراحات جان باخت. پزشکان بیمارستان نیز در بررسی‌ها، علت مرگ این کودک را خونریزی مغزی تشخیص داده و با توجه به وجود آثار کبودی روی بدن پسرک، موضوع به پلیس و قاضی جنایی مشهد اعلام شد.
 
در ادامه نیز بازپرس جنایی مشهد دستور تحقیقات ویژه در این باره را صادر کرد و در نخستین گام  پدر و نامادری محمدطاها بازداشت شدند. اما آنها ادعا کردند زمانی که پسربچه را به خانه مرد رمالی برده بودند، سرش با چارچوب در برخورد کرده و جان باخته است.
 
اما  در پی تناقض گویی‌های زن ومرد جوان، بازپرس سید جواد حسینی دستور تحقیقات تخصصی را صادر کرد. تا اینکه درنهایت زوج جوان به  کودک آزاری و قتل اعتراف کردند. به دنبال این اعتراف‌ها دو متهم، دیروز پس‌ از انتقال به خانه-محل جنایت- به بازسازی صحنه قتل پسرک پرداختند.
 
پدر طاها که متهم به قتل و کودک آزاری است در تشریح حادثه گفت: «از دو سال قبل با همسرم اختلاف داشتم و در آستانه طلاق بودیم. دادگاه حضانت طاها را به من سپرده بود و مادرش هفته‌ای دو بار با او ملاقات داشت.» 13 ماه قبل هم با مهناز آشنا شده و با او ازدواج کردم که حاصل این ازدواج یک دختر است.
 
طاها ابتدا رفتار خوبی با مهناز داشت اما سه ماه قبل به خانه مادرش رفت و مدتی نزد او بود. وقتی برگشت رفتارش تغییر کرد و مدام مهناز و خواهرکوچکش را اذیت می‌کرد.پسرم می‌گفت: اگر مهناز برود دوباره مادرش به خانه باز می‌گردد. به حرف‌های من هم گوش نمی‌داد.
 
دو هفته قبل از مرگ بهانه گیر شده بود و حتی یک بار می‌خواست دخترمان را خفه کند. چند بار کتکش زدم تا رفتارش را درست کند اما فایده‌ای نداشت. روز حادثه ساعت 8 برای خوردن صبحانه به خانه آمدم.مهناز برای طاها شیر آورد که او بعد از خوردن شیر، لیوان را به طرف نامادری پرت کرد.من هم عصبانی شدم و او را با کمربند کتک زدم.بعد پرتابش کردم که سرش به لبه مبل خورد و گریه‌اش قطع شد.
 
بعد از آن پسرم را به اتاقش بردم و چند ساعت بعد که برگشتم متوجه شدم جایش را خیس کرده است.او را به حمام برده و شستم.خواستم به او سوپ بدهم که نخورد. با این حال او را به خانه یک رمال بردم تا حالش خوب شود.می دانستم اگر او را به بیمارستان ببرم به خاطر کبودی بدنش به ما شک می‌کنند و گرفتار می‌شویم اما متأسفانه «طاها» جان باخت.
 
در این بین زن جوان نیز که در صحنه حضور داشت به بازپرس جنایی گفت: «طاها، اوایل زندگی هیچ مشکلی با من نداشت.وقتی متوجه شد من باردار هستم، خانه را جارو می‌کشید و می‌گفت تو استراحت کن. اما وقتی از خانه مادرش بازگشت رفتارش تغییر کرد. یک روز همسرم را عصبانی کرد.شوهرم  طاها را داخل دستشویی برد و کتک زد. من هم دو سیلی به صورتش زدم.
 
قبول دارم او را کتک زده‌ام اما مرتکب قتل نشدم و دوست نداشتم او بمیرد.»!اعتراف‌های تلخ این زوج در حالی مطرح شد که همسایه ها نیز اعلام کردند صدای گریه و ناله‌های پسرک را همواره می‌شنیده‌اند.پس از پایان بازسازی صحنه جنایت، پدر محمد طاها به اتهام کودک آزاری و قتل و نامادری نیز به اتهام کودک آزاری روانه بازداشتگاه شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار