کد خبر: 818996
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از برگزاري اولين جلسه قرارگاه ترافيكي اربعين ۹۵ خبر داد و گفت: طرح‌هاي ترافيكي استان ايلام براي اربعين امسال در اين جلسه بررسي شد.
سردار موسي اميري با تأكيد بر اينكه امسال در استان‌هاي ايلام و خوزستان اجراي طرح‌هاي انتظامي – ترافيكي بر عهده فرماندهان انتظامي اين دو استان قرار گرفته است، گفت: رؤساي پليس راهور و راه استان ايلام طرح‌هاي ترافيكي خود را براي اربعين ۹۵ ارائه كردند كه در اين جلسه اصلاحات و دستورات لازم براي استان ايلام ارائه شد.
وي با اشاره به اينكه چهار وظيفه بر عهده ستاد مركزي پليس راهور ناجا در اربعين ۹۵ قرار داده شده است، گفت: پشتيباني تخصصي در اجراي مأموريت كه شامل تأمين نيروي انساني، نيروي كمكي، تجهيزات ترافيكي، اقلام فاوا و خودرو هدايت تخصصي به جهت ابلاغ سياست‌ها و دستورالعمل‌هاي لازم به فرماندهان انتظامي دو استان ايلام و خوزستان، نظارت بر اجراي صحيح مأموريت از طريق تيم‌هاي ويژه گشت و كنترل و بازرسي و هماهنگي برون‌استاني و برون‌سازماني از قبيل اعزام اتوبوس و تأمين زيرساخت‌ها از جمله وظايف ستاد مركزي پليس راهور ناجا در اربعين امسال است.
 
سردار اميري به تمهيدات در نظرگرفته شده براي استان ايلام در اربعين اشاره كرد و گفت: مسير عبور اتوبوس‌هاي برون‌شهري از درون‌شهري از پل زائر تا مرز جدا شده است؛ مشكلي كه در سال‌هاي گذشته به دليل تداخل اين دو مسير با يكديگر با آن مواجه بوديم. از سوي ديگر پايانه بركت براي اتوبوس‌هاي برون‌شهري به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است كه بر اين اساس اين پايانه جدا از پايانه فعلي اتوبوس‌هاي برون‌شهري ايلام است.
وي با اشاره به اينكه كمربندي شرقي مهران امسال آسفالت و روشنايي آن تأمين شده است، افزود: اين معبر به عنوان معبر عبور رسمي دو طرفه خوشبختانه امسال مورد استفاده قرار مي‌گيرد، از سوي ديگر پاركينگ‌هاي خودروهاي شخصي نيز به خصوص پاركينگ اربعين وسيع‌تر و زيرساخت‌هاي لازم براي ارائه خدمات به زائران در آن فراهم شده است. جانشين رئيس پليس راهور ناجا ادامه داد: در عين حال در مسير ورودي شهر مهران ۱۵ كيلومتر از معبر چهار بانده شده و هم اكنون عوامل راهداري مشغول جداسازي اين مسير هستند.
وي با بيان اينكه طول مسير مهران به ايلام به پنج قطعه براي نظارت بيشتر تقسيم شده است، در پايان گفت: بر اين اساس كانكس‌هاي دائمي پليس‌راه در طول اين مسير مستقر مي‌شوند تا بتوانيم نظارت را در ترددهاي اين مسير افزايش دهيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار