کد خبر: 818932
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
مدیرکل کمیته امداد استان تهران عنوان کرد:
ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری است. هم اکنون بیش از 30 مرکز نیکوکاری در استان تهران فعال است و تا پایان امسال این تعداد افزایش خواهد یافت.

برای تقویت تعامل و همکاری کمیته امداد استان تهران با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با سید محسن محمودی رئیس جدید شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جوان انلاين، محسن ولیئی ،مدیرکل کمیته امداد استان تهران به ایجاد مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و شناسایی نیازمندان واقعی از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری است. هم اکنون بیش از 30 مرکز نیکوکاری در استان تهران فعال است و تا پایان امسال این تعداد افزایش خواهد یافت. از مهمترين برنامه هاي كاري مركز نيكوكاري واگذاري امور به مردم، شناسايي نيازمندان واقعي، تقويت كاركرد اجتماعي مساجد، استفاده از حضور و تخصص مردم و عمومي شدن حمايت هاي اجتماعي است.

وی به استفاده از ظرفیت های مساجد برای دستگیری از اقشار آسیب پذیر و پیشگیری از فقر ، فقیر یابی و توانمندسازی از اهداف کمیته امداد برای ایجاد مراکز نیکوکاری عنوان و ابراز امیدواری کرد: برای اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ انفاق و ایثار ، احسان و تکریم نیازمندان با تعامل و همکاری نیکوکاران به این مهم دست یابیم.

ولیئی به نقش تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب در حوزه زکات اشاره کرد و افزود: اطلاع‌ رسانی و تبلیغات در خصوص زکات نقش مهمی در پرداخت آن دارد، لذا با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرهنگ سازی و جذب هزینه کرد زکات به نفع محرومین انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بيان اينكه در حوزه اقتصاد مقاومتي با استفاده از زكات مي‌توان در عرصه توانمندسازي محرومين وارد عمل شد، افزود: سياست كميته امداد توانمندسازي محرومين با استفاده از ايجاد شغل براي آنان است

وی ابراز اميدواري كرد:با همدلي و همراهي مسئولين استان كمك مؤثري در توانمندسازي خانواده هاي مورد حمايت انجام خواهد شد.هر ساله با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های ملی و مذهبی کمک های مردمی در قالب طرح های مشارکتی جمع آوری می کنند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی در این دیدار ضمن تشكر از تلاش ها و فعاليت هاي كميته امداد به تلاش هرچه بيشتر برای كمك به اقشار محروم جامعه و رفع نيازهاي انان سفارش کرد.

وي با تأكيد بر اجراي فرامين مقام معظم رهبري آمادگي خود را براي همكاري و تعامل با كميته امداد استان تهران اعلام كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار