کد خبر: 818862
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
فرماندار خمین از ادحداث نخستین شهرک پتروشیمی کشور در شهرک صنعتی خمین خبر داد.

سید مهدی ساداتی در جلسه شورای اداری که به مناسبت سفر هیئت دولت به استان مرکزی برگزار شدبا اعلام اين خبر گفت : 16 درخواست برای توسعه خمین ارائه شده که بررسی می‌شود دو مورد از این مصوبات قبل از سفرهیئت دولت به استان مصوب شده که استقرار پتروشیمی و نخستین شهرک پتروشیمی کشور در شهرک صنعتی خمین است .

وي افزود : یکی از شهرستان‌هایی که رئیس جمهور در سفر خود به استان مرکزی در آن حضور پیدا می‌کند شهرستان خمین است که انتخاب این شهرستان به‌ سبب تعلق داشتن این شهر به امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است که در برنامه‌های سفر خود به استان تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) را اولویت قرار داده اند.

فرماندار خمين ادامه داد: در این سفر پروژه‌ها و مطالبات دوره قبل بررسی می‌شود و به مرحله اجرا درمی‌آید و افتتاح فاز نخست پروژه تولید گوشت دامی کارآفرین، بیمارستان تامین اجتماعی،کلنگ زنی عملیات پست 400کیلووات ،آموزشگاه خیرساز آزادگان را داریم.

ساداتی افزود: رئیس جمهور متعلق به همه مردم است و تنها برای حزب یا گروه خاصی نیست و همه ما بایداز شخصی استقبال کنیم که انتخاب شده ملت ایران و تایید شده مقام معظم رهبری است و ما هدفی جز پیگیری مطالبات مردم خمین نداریم تا بتوانیم با حضور رئیس جمهور در این شهرستان نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار