کد خبر: 818839
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
مدیرکل پست استان اصفهان وجود معابر بی‌نام، معابر با نام یکسان و تکراری، میزان تغییرات بالای نام معابر ، وجود مشکلات در پلاک عادی ساختمان‌ها و فرهنگ به کارگیری نشانی استاندارد را از جمله مشكلات پست در اصفهان برشمرد.

سعید رجالی با بیان اینکه پست استان اصفهان مرکز مبادله هفت استان کشور است، گفت: در حال حاضر در استان اصفهان یک هزار و ۵۰ واحد پستی فعال است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان ۲۲۳ خط پستی داریم، افزود: واحدهای پستی از طریق این خطوط با هم ارتباط برقرار میکنند.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری هفت میلیون و ۳۹ هزار مرسوله به استان اصفهان وارد شده است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی نیز هشت میلیون و ۶۳۹ هزار مرسوله نیز از استان اصفهان خارج شده است.

رجالي در خصوص اجرای طرحGNAF (استاندارد سازی نشان املاک) در کشور نیز گفت: باید توجه داشته باشیم که در حال حاضر در کشور آدرس استاندارد و مشخصی را نداریم و بعضا مشاهده شده است که از معبرهای مختلف ۱۷ آدرس و نشانی برای یک محل تعیین شده و از این رو ما نیز مبنایی برای راستی آزمایی نداریم.

وي با تاکید بر اینکه آدرس باید دارای نام محله، معبر اصلی، معبر آخر و پلاک واحد مسکونی باشد، تصریح کرد: در این راستا باید سامانهای تحت وب تعریف شود که همه ارگانها به آن دسترسی داشته باشند و به محض وارد کردن کد پستی بتوانند آدرس محل مورد نظر را با استفاده از سامانه بر روی نقشه پیدا کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان در اختیار داشتن نقشههای روستایی و شهری و همچنین مختصات ساختمانها برای راهاندازی سامانه تحت وب را ضروری دانست .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار