کد خبر: 818828
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
فرماندار بناب با اشاره به پیشرفت 98 درصدی طرح ایجاد و فرآوری سیلیس این شهرستان از افتتاح اين طرح تا پايان ابان ماه جاري خبر داد.
افتتاح طرح ایجاد و فرآوری سیلیس بناب در ماه جاري

ولی فرج‌اللهی با بیان اینکه طرح ایجاد و فرآوری سیلیس این شهرستان با پیش‌بینی اعتبار 10 میلیارد تومانی و در آبان ماه جاری افتتاح می‌شود، گفت: شهرستان بناب 110 میلیون دلار محصولات کشاورزی صادر کرده است.

وي همچنين افزود: براي طرح استخراج آهک هیدراته با پنج درصد پیشرفت، مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.

فرماندار بناب ادامه داد: طرح فولاد ظفر با تولید روزانه 80 تن در پایان سال 94 با 133 نفر اشتغالزایی به بهره‌برداری رسید؛ خط دوم این طرح هم با صرف اعتبار 6 میلیارد و 700 میلیون تومانی و با پیشرفت 70 درصدی در حال تکمیل است که برای 315 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

فرج‌اللهی افزود: تاکنون 17 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را برگزار کردیم که حاصل آن 119 مصوبه بود، 55 نفر برای تسهیلات اقدام کردند، 29 نفر به بانک‌ها معرفی شدند که برای 15 نفر به میزان 10 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده است.

وي همچنين از ارزآوری 110میلیون دلاری این شهرستان در سال گذشته از طریق صادرات 38 هزار تنی محصولات کشاورزی شهرستان خبر داد و گفت: امسال از نظر وزنی 62 درصد و از نظر ریالی 52 درصد افزایش صادرات پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم تا پایان سال 45 هزار تن محصول شهرستان را صادر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار