کد خبر: 818776
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت
همزمان با سراسر کشور نوزدهمین دوره سراسری شوراهای انتخابات دانش‌آموزی در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش جوان از اردبیل، انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدرسه مدرس اردبیل برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اهمیت شوراهای دانش‌آموزی در پیگیری مطالبات دانش‌آموزان در سطح ملی و استانی اظهار کرد: رویکرد اصلی در این حوزه تقویت مشارکت دانش‌آموزان در حوزه فعالیت مدرسه و امور تحصیلی است.

احمد ناصری از انتخابات شوراهای دانش‌آموزی به عنوان تمرین واقعی جلساتی و ارتقای آگاهی دانش‌آموزان در باب انتخابات بیان کرد و گفت: 160 هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی استان واجد شرایط رأی دادند، همچنین امروز در همه مدارس دوره متوسطه این انتخابات با مشارکت بالای دانش‌اموزان برگزار شد.

وی از عضویت 7 هزار دانش‌آموز استان در قالب شوراهای دانش‌آموزی خبر داد و افزود: حرکت خوبی که در سال‌های اخیر در فضای تعلیم و تربیت رخ داده، واگذاری بسیاری از کارها به مدارس با مرکزیت مدیران، معلمان و مربیان و همچنین خود دانش‌آموزان است که می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های قابل قبولی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه منتخبان استان در شورای دانش‌آموزی کشور در جلسات برگزار شده حضور پیدا کرده و از حق و حقوق دانش‌آموزان به خوبی دفاع می‌کنند، گفت: در نظام اسلامی ما که بر محور دموکراسی و آزادی مشروع اسلامی بنا شده است ما انتخابات متعددی را با مشارکت بالای مردم برگزار کردیم که همه این انتخابات تجلی قدرت و توانمندی ناظم اسلامی در سایه حضور و مشارکت مردم است.

ناصری عنوان کرد: کمتر نظامی را سراغ داریم که به طور میانگین در هر سال یک انتخابات در آن برگزار شده باشد و قطعاً این حرکت نشان از پویایی و حرکت رو به جلو در این حوزه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر