کد خبر: 818746
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از مجروح شدن ۱۰ نفر به علت واژگونی یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.
تسنیم: سرهنگ حسین رضایی گفت: روز گذشته با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور اصلی کرغند-سرایان بلافاصله اکیپ پلیس راه و گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران با بررسی صحنه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی وانت پیکان به علت نامعلومی واژگون شده است که در این سانحه راننده خودرو به همراه 9 نفر دیگر از سرنشینان خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی تصریح کرد: کارشناس پلیس راه علت این حادثه را بی‌احتیاطی راننده خودرو وانت پیکان به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

رضایی به رانندگان توصیه کرد قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگبار نباشیم.

توقیف کامیون کشنده با کشف 20 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارز با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه سواری کامیون کشنده حامل 20 کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ حسن کاهنی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 20 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارز با مواد مخدر استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کاهنی با تأکید بر عزم راسخ پلیس و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا می‌کند.  

سواری پژو 405 با 165 کیلومتر سرعت متوقف شد

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که با سرعت غیرمجاز 165 کیلومتر در حرکت بود خبر داد.

سرهنگ حسین رضایی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته تیم کنترل سرعت پلیس راه نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو 405 که باسرعت 165 کیلومتر در حال حرکت بود را مشاهده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس راه است گفت: به علت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز "سرعت و سبقت غیرمجاز" خودروی مذکور دو میلیون ریال جریمه و 10 نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد که پس از اعمال قانون خودرو روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اعمال قانون این است تا رانندگان با توجه بیشتری قوانین و مقررات را رعایت کنند و سهم خود را در تأمین امنیت راه‌ها ایفا کنند و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار