کد خبر: 818732
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
خواب برای والدین جوانی که بتازگی صاحب فرزند شده‌اند بسیار با ارزش و گرانبهاست، بنابراین تختخواب هوشمند بچگانه تاشو از سوی یک استارتاپ در کالیفرنیای امریکا ساخته شده است که استفاده از آن می‌تواند برای زوج‌های جوان بسیار جذاب باشد چرا که می‌توانند با استفاده از آن در کنار نوزاد خود خواب راحت و کاملی داشته باشند.
روزنامه ایران: خواب برای والدین جوانی که بتازگی صاحب فرزند شده‌اند بسیار با ارزش و گرانبهاست، بنابراین تختخواب هوشمند بچگانه تاشو از سوی یک استارتاپ در کالیفرنیای امریکا ساخته شده است که استفاده از آن می‌تواند برای زوج‌های جوان بسیار جذاب باشد چرا که می‌توانند با استفاده از آن در کنار نوزاد خود خواب راحت و کاملی داشته باشند.
 
سازندگان این تختخواب تاشو هوشمند 5 سال برای طراحی آن وقت صرف کرده‌اند که بزودی وارد بازار می شود. این تختخواب هوشمند که S noo نام دارد، برای نوزادان تازه متولد شده تا کودکان 6 ماهه کاربرد دارد.اما این تختخواب هوشمند چگونه کار می‌کند؟ به گفته سازنده آن (که پدر 4 کودک است و نخوابیدن‌های زیادی را در بسیاری از شب ها تجربه کرده است) این تختخواب دارای میکروفون و سنسورهایی است که در داخل تختخواب روباتیک جاسازی شده ، وقتی کودک در حال گریه کردن است یا تکان می‌خورد تا بیدار شود، سریع عکس‌العمل نشان داده و در حالی که کودک در قنداقی از جنس کتان جای گرفته است، تخت شروع به نوسان می‌کند که این نوسان‌ها مشابه نوسان هایی است که کودک در شکم مادر تجربه کرده بنابراین بسرعت آرام شده و دوباره می‌خوابد.
 
روباتیک و تجهیزات الکترونیکی به‌کار رفته در تختخواب با اتصال به وای فای کار می‌کند از آنجا که همه والدین نگران اثرات منفی وای فای بر کودک هستند بنابراین برای جلوگیری از تأثیرات منفی آن سپری بین نوزاد و ماژول‌های رادیویی قرار داده شده و حتی می‌توان وای فای را خاموش و روشن کرد.
 
البته این تختخواب هوشمند تاشو نوزادان، دارای اپلیکیشن است که والدین می‌توانند بر حرکت و فعالیت نوزاد در تختخواب نظارت کنند. گفتنی است قیمت این تختخواب هوشمند بیش از هزار دلار تخمین زده شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار