کد خبر: 818584
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
مدیریت شهری البرز رویکرد دانش محور و نگاه ویژه به حوزه پژوهش و مطالعات دارد در این خصوص به منشور علمی به عنوان یک اولویت مهم نگاه می کند.

علی ترکاشوند شهردار کرج در همایش آینده پژوهشی در شهر که به همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و با همکاری معاونت توسعه و برنامه ریزی و اداره آموزش شهرداری برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: در دوره پرشتاب شهر نشینی و تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، حرکت پویا و فعال به سمت اقداما پژوهش محور، امری ضروری است.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف ارزشمند، شهرداری کرج گام های موثری را در جهت تحقیق و توسعه این مهم بنا نهاده است و رویکرد علمی پژوهشی خود را با گسترش بیشتری دنبال می کند؛ برگزاری همایش های با مضامین پژوهشی و تحقیقی می تواند تاثیرات مثبتی در عملکرد مدیریت شهری ایفا نماید.

این مقام ارشد شهری ادامه داد: در راستای عمل به منشور علمی مدیریت شهری و تحقق رویکرد دانش محور، شهرداری کرج نگاه ویژه ای به حوزه پژوهشی دارد.

شهردار کرج با عنوان اینکه رویکرد های تحول واقعی شهر را می توان بر اساس علم و فناوری، مطالعات و برنامه ریزی امور اجتماعی و اقتصادی و امور زیر ساختی و طرح های جامع و نهایتا منابع انسانی دنبال کرد، گفت: شکی نیست رشد چند برابری طرح های پژوهشی، گزارشات و چکیده های مدیریتی، انتشار کتب تخصصی و برگزاری نشست های تخصصی، نویدبخش آینده ای بهتر برای شهرها خواهد بود.

ترکاشوند تأکید کرد: تعریف درست و شفاف از جایگاه شهرها در توسعه کشور و حرکت به سوی شهری برخوردار از پایداری و مناسبات صحیح و متناسب با ابعاد و ویژگی‌های ترسیم شده در اسناد فرادستی، نيازمند انجام مطالعات و پژوهش‌های گسترده، كاربست دستاوردهای تحقیقاتی و بهر‌ه‌گیری از نوآوری‌ در مدیریت کلان‌شهرها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار