کد خبر: 818583
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از بهره برداری از سه شهرک و ناحیه صنعتی استان در سالجاری خبر داد كه با تأمین زیرساختهای مورد نیاز واگذاری زمین در این شهرک و نواحی صنعتی آغاز می شود.

احسان جوی با بیان اینکه هم اکنون 24 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری در استان وجود دارد، اظهار داشت: با بهره برداری از شهرک صنعتی شماره 2 ماکو و نواحی صنعتی خلیفه لوی نقده و نالوس اشنویه تعداد کل شهرکها و نواحی صنعتی در حال واگذاری استان به 27 شهرک و ناحیه صنعتی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه 600 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی آذربایجان غربی در غالب 1800 قرارداد واگذار شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 1200 واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیده اند که با بهره برداری از این تعداد واحد تولیدی زمینه اشتغال برای بیش از 23 هزار نفر فراهم شده است.

جوی با بیان اینکه مهمترین وظیفه شرکت شهرکهای صنعتی ایجاد و تأمین زیرساختهای مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بخش صنعت و تولید می باشد، گفت: پرداخت نقدی 15 الی 30 درصدی بهای حق انتفاع و مابقی در 12 قسط سه ماهه از جمله مزایای استقرار واحدها در سطح شهرکها و نواحی صنعتی می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه در راستای فعال سازی واحدهای تولیدی، طرح رونق تولید طبق سیاستهای اقتصاد مقاومتی اجرا می شود، افزود: براساس این طرح مقرر شده است 318 واحد صنعتی کوچک و 35 واحد صنعتی متوسط و نیز 71 طرح نیمه تمام صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در سالجاری بهره برداری و راه اندازی شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار