کد خبر: 818520
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
در اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح شد:
اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌منظور برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری شایسته مراسم یوم‌الله سیزده آبان با حضور جمعی از فعالان فرهنگی استان تشکیل جلسه داد.
هوشیار طهماسبی

به گزارش جوان  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به سه واقعه مهم شکل‌دهنده سیزدهم آبان گفت: استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به‌منظور تبیین جنایات استکبار و ابعاد پیدا و پنهان این سه واقعه مهم امسال به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است. 

علی گرجی  برنامه‌ریزی برای حضور همه اقشار جامعه در ویژه‌برنامه‌های سیزده آبان را ضروری خواند و افزود: برگزاری صبحگاه بصیرتی، زنگ نمادین استکبارستیزی در مدارس، برگزاری جلسات ستاد مردمی در مرکز استان در حضور نماینده ولی فقیه در استان و در مراکز شهرستان‌ها، مسابقه ساخت آدمک‌های شیطانی استکبار، مسابقه ساخت پاورپوینت و ... از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این روز است.

وی با اشاره به اینکه همایش‌های بصیرتی امسال با شعار«مبارزه با استکبار، یک شعار همیشگی است » برنامه‌ریزی‌شده است خاطرنشان کرد: مراسم حماسی استکبارستیزی امسال در روز پنج‌شنبه 13 آبان، در 42 نقطه استان و در شهرکرد به‌صورت تظاهرات و تجمع در میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان دو خاتون(س) با سخنرانی سردار رمضان شریف و اجرای زنده سرود حماسی و انقلابی توسط خواننده نسل جوان میلاد هارونی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان استان توجه ویژه به مسئلۀ"بدعهدی‌های آمریکا"به‌عنوان خصوصیت محوری نماد استکبار علیه ملت ایران، تبیین"جنایات کنونی آمریکا"نسبت به ملت ایران و جهان اسلام و معرفی"توطئه‌های جدید" آمریکا را از رویکردهای برگزاری مراسم 13 آبان امسال برشمرد و گفت: تجلّی ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار و "مصداق اتمّ استکبار، آمریکا" با حضور پرشور همه اقشار در این تظاهرات و تجمع محقق می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر