کد خبر: 818512
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن به‌دنبال اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است گفت: رصد و اشراف اطلاعاتی بالا در کشور ایران اسلامی را به کشوری مقتدر و نفوذ ناپذیر تبدیل کرده است.
جوان آنلاين: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی شامگاه یکشنبه در مسجد جامع شهر دلیجان با اشاره به اشراف اطلاعاتی در کشور اظهار داشت: امروزه کشورهای بسیاری در دنیا وجود دارند که در تلاشند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند ولی به سبب رصد و اشراف اطلاعاتی در کشور با رشد و توکل خدا عجین است مقتدر و نفوذ ناپذیر است.

وی افزود: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست‌ساز وارد کشور می‌شود و دشمن سعی در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی دارد و همه این توطئه و نیرنگ با لطف خدا و تلاش و مجاهدت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشف و خنثی شده است و خدا به سربازان گمنام امام زمان (عج) توفیق داده که ماشه به دست آنان کشیده شود.

علوی تصریح کرد: امروز اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امنیت منحصر به فردی را در کشور حاکم کرده است.

وظیفه مسئولان و مدیران است که به فکر خدمت به مردم باشند

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور گفت: خدای متعال به سربازان گمنام امام زمان(عج) بصیرت و بینایی اعطا کرده و با نیروی ایمان به آنها این قدرت را داده که حتی سوزن را در کاه‌دان پیدا کنند و این در حالی است که تلاش دشمنان مدام ضربه زدن به نظام اسلامی است و هوشیاری بخش‌های مختلف نظام سدی در مقابل این توطئه و نیرنگ‌ها قرار داده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از انقلاب حرکت رو به رشد و موفقی داشته است و مردم در همکاری با نظام همواره خوش درخشیده‌اند بنابراین امروز وظیفه مسئولان و مدیران کشور است که به فکر خدمت به مردم باشند و در این راه با تمام توان تلاش کنند و این در حالی است که ملت ایران به رغم همه سختی‌ها و مشکلات ایمان خود را حفظ کرده‌اند و امروز برای رسیدن به موفقیت بیشتر، مردم و دولت باید متحدتر از همیشه باشند.

انتقاد باید محترمانه و به دور از ایجاد کدورت و تخریب باشد

علوی بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه همدلی در کشور اصلی مهم و اساسی است و از دعوا و تفرقه هیچ خیری برای کشور به وجود نمی آید و هر چه از این تفرقه برآید تنها ضرر و زیان برای کشور و مردم است و اگر هم قصد انتقاد داریم باید مراقبت کنیم تا این انتقاد محترمانه و به دور از ایجاد کدورت و تخریب باشد.

وی اضافه کرد: وجود امنیت در کشور سبب شده تا امروز سرمایه‌گذاران خارجی رغبت و علاقه به سرمایه‌گذاری در ایران را داشته باشند و ما باید این روند را حفظ کنیم تا بتوانیم به تدابیر مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: منافع جمعی کشور زمانی حاصل می‌شود که همه صاحبان فکر و اندیشه پای کار باشند و در کنار یکدیگر کار و تلاش کنند، در این میان مشکلات و گرفتاری‌های دولت زیاد است و فشار سنگینی را تحمل می‌کند، با این وجود سعی دولت حل و برطرف کردن مشکلات بدون سر و صدا است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
0
0
امنیت حاضر واقعا مایه افتخار ومباهات هر ایرانی است . خوب است برای ایجاد امنیت از دست موتور سواران بکمک بسیج هر موتور سواری که درجهت خلاف یا در پیاده رو رانندگی کرد یا از چراغ قرمز رد شد . موتورش مصادره و برای تبدیل به موتور برقی یا نهدام به کارخانجات موتور سازی داده شود. البته از 15 روز قبل اطلاع رسانی گردد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار