کد خبر: 818499
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در محدوده خاوران و کشف ۱۰۳ کیلو و ۲۲۳ گرم حشیش و تریاک خبر داد.
مهر: سرهنگ  محمد بخشنده درباره جزییات عملیات دستگیری این قاچاقچی سابقه دار، گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود:شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و طی بررسی های انجام شده مشخص شد که او به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و به مخفیگاه خود واقع در خاوران، منتقل کرده است.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی مخفیگاه وی صادر شد و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل اعزام شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بیان کرد: پس از چند ساعت کنترل نامحسوس و بررسی های انجام شده این متهم هنگام خروج از مخفگیاهش بازداشت و در بازرسی از مخفیگاهش ۷۲ کیلو و ۱۲۲ گرم حشیش و ۳۱ کیلو و ۱۰۱ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت:این متهم به پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار