کد خبر: 818327
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

غلامرضا محمدي

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بیمه رازی با بیان اینکه برگزاری چنین لیگی در شأن کشتی ایران نیست، گفت: نام این مسابقات را نمی‌توان لیگ گذاشت.

به گزارش ایسنا، غلامرضا محمدی پس از قهرمانی بیمه رازی در لیگ کشتی آزاد اظهار کرد: در مجموع می‌توانستیم بهتر باشیم و با نتیجه‌ای درخشان‌تر به قهرمانی برسیم. به خصوص در اوزان ۶۱ و ۹۷ کیلوگرم کشتی‌گیرانمان نتوانستند انتظارات ما برآورده کنند و اصلا خوب کشتی نگرفتند اما در مجموع از نتیجه قهرمانی در لیگ راضی هستم و خوشحالم که توانستیم برای سومین سال متوالی قهرمان شویم.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی درباره هدف این تیم در جام باشگاه‌های جهان گفت:‌ هدف‌ اصلی ما دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته در این رقابت‌هاست البته امسال به طور حتم مسابقات سطح بالاتری از سال قبل خواهد داشت چرا که شنیده‌ام برخی تیم‌ها نفرات مطرحی جذب کرده‌اند و قطعا همین امر کیفیت رقابت‌ها را بالاتر خواهد برد. ضمن اینکه مسابقات امسال در حاشیه مسابقات جهانی برگزار می‌شود و قطعا اهمیت آن بیشتر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

وی درباره علت غیبت مصطفی حسین‌خانی در دیدار پایانی تصریح کرد: حسین‌خانی مقداری آسیب‌دیدگی داشت و از آنجا که هفته آینده باید در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی کشتی بگیرد به خاطر منافع ملی تصمیم گرفتیم او را به روی تشک نفرستیم تا مبادا برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی با مشکل مواجه شود.

محمدی در ارزیابی خود از ادامه برگزاری مسابقات لیگ کشتی به این سبک و سیاق که با انتقاد بسیاری از کارشناسان مواجه شده است نیز گفت: نمی‌توان نام این مسابقات را لیگ گذاشت. برگزاری لیگ کشتی با این شیوه به هیچ‌وجه در شأن کشتی ما نیست. قطعا می‌توانیم مانند گذشته و با شیوه‌های بهتر باعث جذابیت هر چه بیشتر مسابقات لیگ شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان افزود: لیگ بدون تماشاگر اصلا جذابیتی ندارد و حساسیت مسابقات می‌تواند تماشاگران را به سالن بکشاند کما اینکه دیدید با حساس‌شدن دیدار پایانی، تماشاگران با شور و شوق خاصی مسابقات را دنبال می‌کردند. لیگ یعنی دیدار رفت و برگشت و میهمان و میزبان بودن. امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر شاهد جذاب‌شدن این رقابت‌ها باشیم. البته فدراسیون کشتی قرار است در این راستا گام بردارد تا با برنامه‌ریزی بهتری در جهت بهبود این شرایط و جذب حامیان مالی اقدام کنند.

محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مسئولان فدراسیون معتقدند برگزاری لیگ با شیوه گذشته زمان‌بر و هزینه‌بر بوده است، گفت: در گذشته حامیان مالی استقبال خوبی از مسابقات لیگ کشتی داشتند. اگر رقابت ایجاد شود و تماشاگران مانند گذشته سالن‌ها را پر کنند حامیان مالی هم ورود خواهند کرد. همین امروز شاهد رقابت نزدیکی در فینال بودیم. کشتی با همین جذابیت‌ها و تماشاگران لذت‌بخش می‌شود و ورزش بدون تماشاچی هیچ معنایی ندارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که آیا صادق گودرزی را به عنوان یکی از دستیاران خود در تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان انتخاب کرده یا خیر؟ گفت: هنوز لیست کادر فنی‌ام را مشخص نکرده‌ام و نام هیچ فردی را اعلام نکرده‌ام.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار