کد خبر: 818286
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان از فعالیت 40 گروه امداد و نجات بانوان و آقایان در سطح 9 پایگاه ثابت استان خبر داد.

 





















به گزارش جوان از کردستان، فاضل رحیم‌زاده در مراسم آغاز به کار اولین دوره طرح استانی دوستی با حضور تیم منتخب دادرس جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صلوات‌آباد سنندج اظهار کرد: پیشگیری، آمادگی و پاسخگویی همیشگی از محورهای کاری جمعیت هلال احمر است.

 وی افزود: در راستای همین اهداف در 365 روز سال جمعیت هلال احمر استان کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله امداد و نجات آماده خدمت به مردم است.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 گروه امداد و نجات متشکل از 20 گروه بانوان و 20 گروه آقایان در قالب 9 پایگاه ثابت امداد و نجات در قالب 20 تیم عملیاتی و 20 تیم پشتیبانی به ارایه خدمت می‌‌پردازند و در هرکدام از این گروه‌ها 33 امدادگر ساماندهی شده‌اند.

 رحیم‌زاده بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر در سطح استان فعالیت‌های منسجمی برای ارایه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات با حضور جوانان و داوطبان دختر و پسر انجام شده است و فعالیت 40 گروه امداد و نجات مؤید این مطلب است.

 وی از اجرای طرح دادرس و ادامه فعالیت‌های این طرح در قالب طرح دوستی به عنوان حرکتی مهم و تأثیرگذار برای تقویت پشتوانه امداد و نجات در استان و تربیت نیروهای متخصص در جامعه در حوزه امداد و نجات نام برد و افزود: نتایج این طرج مهم در سال‌های آینده نمایان خواهد شد و بسیار خرسندیم که کردستان در این خصوص استان پیشرو کشور است.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان همچنین اظهار کرد: با آغاز طرح زمستانی امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر 9 پایگاه ثابت در استان شاهد ایجاد پنج پایگاه سیار نیز خواهیم بود که تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار استان را به 15 پایگاه افزایش خواهد داد و خدمات امدادی در سطح جاده‌های استان و مناطق تحت پوشش این پایگاه‌ها تقویت خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار