کد خبر: 818270
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
در نشست هئیت رئیسه فدراسیون کاراته ایران و نمایندگان جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حسین نگینی به عنوان نماینده فدراسیون کاراته ایران در شاخه ورزشی این جمعیت معرفی شد.
قدس: استاد شیهان حسین نگینی رئیس هیات کاراته شمال شرق تهران به عنوان نماینده تام الاختیار فدراسیون کاراته ایران در شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین معرفی شد.
 
در نشستی که روز سه شنبه 27 مهر ماه 1395 با حضور شیهان علی اعتمادی رئیس شاخه ورزشی جمعیت فداع از ملت فلسطین، حسین رویوران معاون سیاسی و احمدرضا روح الله زاد دبیر کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمیت دفاع از ملت فلسطین با هئیت رئیسه فدراسیون کاراته ایران آقایان، "محمد علی مردانی" نائب رئیس،  "حسین سیدی" مشاور ارشد رئیس فدراسیون، "عبدلی" دبیر هئیات کاراته استان تهران و مدیر مجموعه ورزشی کبکانیان و "محمد مهدی عطایی" رئیس هیات کاراته تهران برگزار شد در باره چگونگی همکاری و تعامل فدراسیون کاراته با شاخه ورزشی جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفتگو شد.

در این نشست فدراسیون کاراته ضمن استقبال از تشکیل شاخه ورزشی این جمعیت، تشکیل این شاخه را اقدامی بزرگ در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همسو با روحیه پهلوانی و جوانمردی جامعه ورزشی دانست و آمادگی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی برای همکاری با جمعیت دفاع از ملت فلسطین را اعلام کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار