کد خبر: 818253
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
دعوت از فرزندان شهدا براي حضور در جلسات ماهانه
امير قليچ‌خاني گفت: وفاق بين فرزندان شهدا يك جريان بزرگ اجتماعي است و از فرزندان شهدا براي حضور در «هيئت شهداي اسلام» دعوت مي‎كنيم.
امير قليچ‌خاني، فرزند سردار شهيد مهدي قليچ خاني و مسئول هيئت فرزندان شهداي اسلامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به اهداف شكل‌گيري هيئت فرزندان شهداي اسلام اظهار داشت: خالي بودن جريان فرهنگي در بحث شهادت پدران فرزندان شهدا باعث شد فرزندان شهدا دور هم جمع شوند. يادمان نرود عزتي كه امروز داريم از پدرانمان است. از اين رو قرار شد هر ماه يك بار كنار هم جمع شويم.  وي افزود: از اين رو جلساتي را در اول هر ماه قمري برگزار كرديم كه در ابتدا اين هيئت با 15 نفر از فرزندان شهدا شكل گرفت.  قليچ‌خاني تصريح كرد: بعد از برگزاري چند جلسه تصميم گرفتيم سالگرد پدراني را كه در آن ماه به شهادت رسيده‌اند، برگزار كنيم. از دي‌ماه اين كار آغاز و 13 جلسه از هيئت فرزندان شهدا برگزار شد و 480 مراسم سالگرد گرفتيم.

وي با اشاره به تقدير از جانبازان دفاع مقدس در هيئت فرزندان شهداي اسلام بيان كرد: از بهمن ماه سال 94 براي وفاق بيشتر فرزندان شهدا با جانبازان در هر مراسم از سه جانباز به نيابت از همه جانبازان و از طرف پدران شهيدمان تقدير كرديم كه تا به امروز حدود 27 جانباز تقدير شده‌اند. جانباز تقدير شده در تيرماه مقام معظم رهبري بودند كه مي‌توان گفت بهترين برنامه اجرايي اين هيئت شد. ما به عنوان فرزندان انقلاب با تقدير از مقام معظم رهبري يادآور شديم انقلاب به بركت خون شهدا و جانبازان قدرتمند است و شخص اول نظام نيز خود از ايثارگران هستند.

فرزند سردار شهيد مهدي قليچ‌خاني عنوان كرد: براي تثبيت هيئت افتخار حضور مسئولان ايثارگر را داشتيم. يك ماه از سردار علي فضلي به عنوان جانباز دعوت كرديم، در ماه‌هاي بعدي از سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت، حجت‌الاسلام قمي به عنوان فرزند شهيد قمي، دكتر محسن اسماعيلي و حجت‌الاسلام ابوترابي براي حضور در محفل فرزندان شهدا دعوت به عمل آورديم.
وي با دعوت از فرزندان شهدا براي حضور در هيئت فرزندان شهداي اسلام گفت: وفاق بين فرزندان شهدا يك جريان بزرگ اجتماعي است. حضور فرزندان شهدا در اين محفل براي ما مهم است چرا كه اين جمع را متعلق به خودمان مي‌دانيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برجی
|
-
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
سلام با آرزوی موفقیت برنامه خوبیست من هم به عنوان یک فرزند شهید استقبال میکنم چون اعتقاد دارم هیچ کس روی خون پدرش پا نمیگذارد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار