کد خبر: 818173
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق با اشاره به اینکه عملیات جاری در نینوا مفهوم فراگیر دارد به جنایت داعش ضد شیعه و سنی پرداخت.
مهر: نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون اعلام کرد: جنگ فرقه ای تلاش های سازندگی و ثبات در عراق را با مشکل روبرو کرده است.

وی در جریان سخنرانی در نشست شورای عالی بیداری اسلامی در بغداد و تمجید از جمهوری اسلامی ایران افزود: ما با جنگ فرقه ای روبرو هستیم که همه تلاش های سازندگی و ثبات در عراق را با مشکل روبرو می کند.

المالکی تاکید کرد: در عراق جنبش ها و سازمان های مرتبط با طرح های خارجی وجود دارد که در راستای خدشه وارد کردن به وجهه اسلام حرکت می کنند.

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق بیان کرد: گروه های تروریستی جنایتکار داعش در راستای اقدام طایفه ای و کشتن شیعه  و سنه حرکت می کنند.

وی افزود: عملیات نینوا ما داریم می آییم که با هدف آزاد سازی موصل در حال انجام است به مفهوم رقه، حلب و یمن ما داریم می آییم.

نوری المالکی در ادامه تاکید کرد: بحرانها و کشمکش های منطقه نباید موجب به فراموشی سپرده شدن طرح بزرگ اسلامی شود.

شایان ذکر است که نشست بیداری اسلامی صبح امروز در بغداد آغاز به کار کرد. این نشست دو روزه با مشارکت ۲۶ کشور عربی و اسلامی و شخصیت های برجسته عراقی از جمله حیدر العبادی نخست وزیر، سلیم الجبوری و شخصیت های دینی و سیاسی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار