کد خبر: 817949
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرات گسترده در دولت و استعفا و برکناری وزرا گفت: جابه‌جایی‌هایی که در کابینه صورت گرفته بوی انتخاباتی می‌دهد.
فارس: محمداسماعیل سعیدی در تبریز اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، باتوجه به ارتباط تنگاتنگ و رودررویی که با مردم داریم اولویت اصلی و اساسی مسائل اقتصادی و معیشتی می‌باشد در حالی که دولت در ترمیم کابینه وزارتخانه‌های غیرمرتبط را در اولویت قرار داد.

وی با تاکید بر رکودی که در حوزه‌های اقتصادی و به تبع آن در بخش تولید اضافه کرد: مردم در زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی هستند و بسیاری به نان شب محتاج می‌باشد و با این اوصاف اقدام به جابه‌جایی در وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، ارشاد و آموزش و پرورش علامت سوال گنگی را در اذهان ایجاد می کند که چرا باوجود موارد اشاره شده سایر موضوعات اولویت دولت قرار می‌گیرد و این موضوع همانطور که گفته شد توجه‌ها را به سمت انتخابات و شائبه انتخاباتی بودن این جابه‌جای‌ها جلب می‌کند.

سعیدی تصریح کرد: حتی موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش و اعلام وصول آن در مجلس در راستای مسائل اقتصادی و معیشتی فرهنگیان و معلمان به عنوان ارکان جامعه صورت گرفته بود هرچند وزیر سابق این وزارتخانه بسیاری اقدامات می‌توانست در حوزه آموزش و پرورش انجام دهد اما در عین حال مسائل اقتصادی فرهنگیان نماد بیشتری داشت که مجلس را وادار به اعلام استیضاح فانی کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تغییرات دولتی را نیازمند تحول در بخش‌های اقتصادی اعلام کرد و اظهار داشت: اگر قرار باشد در تابلوی تغییراتی دولت چیزی بنویسیم باید مجموعه‌های اقتصادی و در نتیجه معیشت مردم را مورد توجه قرار دهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
شما که هر روز فانی را به مجلس میکشیدید حالا که تغییر کرده معترص هستید ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار