کد خبر: 817762
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام 13 هزار و 703 دانش‌آموز اردبیلی در قالب اردوهای کاروان راهیان نور به جبهه‌های جنوب و شمال غرب کشور خبرداد.
اعزام 13 هزار دانش‌آموز اردبیلی به جبهه‌های جنوب و شمال غرب

احمد ناصری گفت: امسال با نظم، امنیت و انعطافی که هم از سوی اولیای دانش‌آموزان و هم دانش‌آموزان مشاهده شد، اردوهای کاروان راهیان نور با موفقیت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه بازدید دانش‌آموزان از مناطق جنگی شمال غرب کشور و جنوب عملیاتی می‌شود، افزود: اهداف این اردوی فرهنگی و تربیتی حفظ ارزش‌ها و فعال کردن روحیه جهادی در بین دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل دغدغه آموزش و پرورش را ایجاد نظم و امینت در این اردوها بیان کرد و یادآور شد: خوشبختانه امسال اعزام این کاروان هم از سوی اولیا و هم از طرف دانش‌آموزان با استقبال خوبی به عنوان یک اصل مهم نهادینه شده است.

ناصری عنوان کرد: هم‌اکنون نزدیک به 3 هزار نفر از دانش‌آموزان از مناطق شمال غرب بازدید کردند و تا پایان سال این رقم به 13 هزار و 703 نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تلاش مجدانه‌ای را در برگزاری مناسب این اردوها از خود نشان داده است، تصریح کرد: ما می‌خواهیم دانش‌آموزان با آشنا شدن با منویات شهدا آگاه شوند که در برهه‌ای از تاریخ افرادی بودند که بر استقلال کشور پافشاری کردند و با رها شدن از بند توطئه توانستند خود بر منابع فکری، انسانی و قدرت خود مسلط شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار