کد خبر: 817558
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
سریال «رویای فرمانروای بزرگ» محصول كشور کره از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
سریال «رویای فرمانروای بزرگ» محصول سال 2012 که توسط شبکه کی بی اس کره ساخته شده است از امشب، 27 مهر ماه، ساعت 20 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.



به گزارش "جوان آنلاين" به نقل از روابط عمومی سیما، سریال «رویای فرمانروای بزرگ» که در 70 قسمت ساخته شده است، و داستان زندگی کیم چونچو یکی از فرمانروایان کره ای را نقل می کند که به کمک یکی از فرماندهان خود یعنی کیم یوشین موفق می شود عصر طلایی فرمانروایی شیلا را رقم بزند. کیم چونچو که نوه فرمانروا جینجی بوده پس از خلع پدربزرگش از این مقام، به نوعی از قدرت فاصله گرفته است. در کودکی با کیم یوشین، پسر یکی از فرماندهان بزرگ شیلا آشنا می شود که همین مسئله زمینه ساز دوستی این دو می شود که در نهایت این دوستی به رقم زدن عصر طلایی شیلا می انجامد. شیلا در آن دوره با فرمانروایی بکجه و گوگوریو همسایه و رقیب است و مشکلات فراوانی با این دو فرمانروایی دارد. در طرف دیگر امپراطوری تانگ قرار دارد که به مردم سه قلمرو نگاهی از بالا دارد. کیم یوشین در این بین با سیاست و روابط دیپلماتیک سعی دارد علاوه بر کنترل اختلافات داخلی کنترل فرمانروایی های همسایه را نیز در دست داشته باشد.

چویی سو جونگ که او را با نقش آفرینی در سریال «امپراطور دریا» می شناسیم به همراه کیم یو سئوک و هونگ ئیون هی از جمله بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است علیرضا باشکندی مدیریت دوبلاژ این مجموعه را بر عهده داشته و فاطمه برزویی، امیر محمد صمصامی، شروین قطعه ای، امیر منوچهری، رزیتا و آزیتا یاراحمدی و فاطمه غزنوی از جمله صداپیشگان این سریال هستند.
سریال «رویای فرمانروای بزرگ» هر شب ساعت 20 پخش و روز بعد ساعت 10 صبح و 14:30 تکرار می شود.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
1
1
فقط اميدوارم اخرسريال شخصيت هاي اصلي رونکشن،مثل امپراطور دريوسرنوشت يک مبارز ودودوست.....
ساینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
2
خیلی خوب
nader ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
1
این سریال رویای فرمان روای بزرگ قسمت چندم هست که شما پخش میکنین در ضمن کره جنوبی کار کرده یا کره شمالی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار