کد خبر: 817548
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان معتقد است با برقراری پروازهای فرودگاه کلاله باعث توسعه و پیشرفت شهرستانهای شرق استان خواهد شد.
ابراهیم کریمی گفت: برای پایداری پروازهای فرودگاه کلاله، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان نقش مهم و تاثیرگذاری درجذب مسافر و گردشگر دارند که باید از ظرفیت آنها به درستی استفاده گردد.

وي افزود: 60 دفتر خدمات مسافرتی فعال در سطح استان گلستان از نوع 'الف و ب' برای جذب مسافر و گردشگر ویژه فرودگاه های استان، بویژه فرودگاه کلاله مشغول ارایه خدمات می باشند.

كريمي یادآور شد: امروز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گلستان به مرحله ای از رشد و توان رسیده اند که به دنبال پروازهای خارجی نیز هستند که امیدواریم از این ظرفیت برای برقراری پروازهای پایدار در فرودگاه کلاله نیز به درستی استفاده شود.

وي از پیگیری های به عمل آمده توسط مسوولان در خصوص پروازهای فرودگاه کلاله خبر داد و گفت: فعالیت پروازی فرودگاه کلاله از 28 مهرماه جاری با برقراری دو پرواز در هفته از تهران به کلاله و بالعکس در روزهای شنبه و چهارشنبه مجددا برقرار خواهد شد.

كريمي گفت: فعالیت مجدد فرودگاه کلاله نه تنها هیچ تاثیری بر فعالیت فرودگاه گرگان ندارد بلکه معتقدیم این دو فرودگاه مکمل هم در ارائه خدمات به مردم بوده و نقش توسعه ای برای کل استان ایفا می کنند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار