کد خبر: 817545
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
با حضور استاندار خراسان رضوي، مديرعامل شركت گاز استان هفت روستاي شهرستان فيروزه از توابع نيشابور در خراسان رضوي به شبكه سراسري گاز متصل شدند.
عليرضا رشيديان استاندار خراسان رضوي در آيين بهره‌برداري قسمتي از پروژه گازرساني به 13 روستاي فيروزه نيشابور ، با تاکید بر این که دولت یازدهم در چارچوب سیاست های نظام اسلامی، رهنمودهای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری، خدمت رسانی به مردم را وظیفه ی خود می داند؛ گفت: در همین راستا دولت تلاش برای تحقق توسعه ی متوازن و عدالت توزیعی در خدمات و امکانات را به عنوان یک اولویت دنبال می کند.

وی با اشاره به فعالیت های مطلوب شرکت گاز خراسان رضوی در بحث گازرسانی روستایی افزود: امیدواریم بزودی شاهد افزایش بهره مندی گاز در بخش شهری و روستایی استان باشیم.

در ادامه سيد حميد فاني مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي نيز با تاكيد بر محروميت زدايي و توزيع متوازن نعمت گاز در جامعه اظهار كرد: هم اکنون گازرسانی به 681 روستای استان با اعتبار 5600 میلیارد ریال در حال اجراست و امیدواریم حجم وسیعی از این پروژه ها تا پایان سال جاری و ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: در دو سال گذشته عملیات گازرسانی به 345 روستا انجام شده و در صدد هستیم طی شش ماهه دوم امسال نیز تعداد روستاهای بیشتری را به شبکه سراسری گاز کشور متصل کنیم.

فانی ضریب نفوذ گاز در بخش شهری فیروزه را 95 درصد عنوان کرد و گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به شهر همت آباد ضریب نفوذ گازشهری در این شهرستان به 100 درصد خواهد رسید.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار