کد خبر: 817531
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی را در حوزه گردشگری دارد لذا باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این استان انجام شود زيرا زیرساخت‌های گردشگری البرز با ضعف روبه‌رو است.

عبدالناصر میرچی مدیرکل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان البرز با عنوان كردن اين مطلب و با بیان اینکه یکی از راهکارهای اساسی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی جذب گردشگران است بیان داشت: در این راستا باید زیرساخت‌های گردشگری در این استان فراهم شود تا بتوانیم در جذب گردشگران موفق‌تر عمل کنیم.

وي با تأکید بر اینکه شهرستان‌های مختلف استان البرز دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای شناخت این مراکز، ‌معرفی آنها است تا گردشگران و مسافران با جاذبه‌های گردشگری این استان بیشتر آشنا شوند.

میرچی با اشاره به اینکه در این فصل نیز استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است افزود: متأسفانه عدم معرفی و شناخت دقیق و درست این مراکز گردشگری سبب شده است که آنها از چشم گردشگران دور بماند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود جاده چالوس خاطرنشان کرد: این جاده همیشه مورد توجه گردشگران و مسافران بوده است اما متأسفانه به دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله هتل و مراکز خدماتی نتوانسته‌ایم در جذب گردشگران موفق باشیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار