کد خبر: 817494
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه برخی مسئولان برای حل مشکلات کشور، نگاهشان به بیرون است، گفت: خوش‌بینی و ساده‌اندیشی برخی مسئولان نسبت به غرب نگران‌کننده است.
جوان آنلاين: سرلشکر محمدعلی جعفری صبح سه‌شنبه در آیین اختتامیه کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی با اشاره به موضوع نفوذ که همواره مورد تأکید رهبری است، اظهار کرد: نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور در شرایط پسابرجام خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

جعفری افزود: متأسفانه برخی مسئولان به این موضوع توجه ندارند و ناهماهنگ با مردم و رهبری، برای حل مشکلات کشور به‌جای نگاه به درون، چشم به بیرون دوخته‌اند.

وی تأکید کرد: در هیچ گوشه‌ای از دنیا سراغ نداریم که اگر آن منطقه مسلمان به غرب اتکا کرده باشد، به پیشرفت دست پیدا کند، چراکه اتکا به غربی‌ها و امید داشتن به آنان همواره سبب شکست شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی هیچ‌وقت به دشمن و ازجمله آمریکا اعتماد نکرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع در نظرسنجی‌ها نیز مشهود است.

سرلشکر جعفری بابیان اینکه برخی از مسئولان به غرب دل‌بسته‌اند، گفت: این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی بسیار نگران‌کننده و برای ما مایه دغدغه است.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری اکنون وقت جهاد کبیر است، اظهار کرد: جهاد کبیر به معنای اطاعت نکردن و گفتن نه به دشمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی‌های داخلی، سرمایه‌های عظیم انسانی و ذخایر غنی ایران اسلامی، تصریح کرد: با اتکا به این توانمندی‌ها و با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات طلایی دوران هشت سال دفاع مقدس می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

استقامت پایداری و «نه» گفتن به‌نظام سلطه محور اصلی انقلاب اسلامی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور اصلی انقلاب اسلامی را در استقامت، پایداری و «نه» گفتن به‌نظام سلطه دانست و گفت: این شعار اصلی انقلاب اسلامی است و شهدا نیز به‌عنوان رهروان این مسیر، ایستادگی و مقاومت را به ما آموختند.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و همواره در تمام مقاطع از آن استفاده کنیم، اظهار کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و خانواده معظم شهدا است.

وی بابیان اینکه امروز در کشور ما به‌صورت معجزه واری این امنیت بی‌نظیر و پایدار برقرار است، گفت: هر چه زمان می‌گذرد و انقلاب پیش می‌رود، ارزش شهیدان بیشتر مشخص می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین دستاورد خون شهیدان را حاکم بودن امنیت در ایران اسلامی عنوان و اظهار کرد: شرط اولیه و پیشرفت در هر جامعه‌ای امنیت است.

حضور گسترده مردم درصحنه‌های دفاع از انقلاب عامل اصلی شکست دشمن است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه‌های گوناگونی که دشمنان نظام اسلامی در طول انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودند تا مانع صدور این انقلاب به جهان شوند، تصریح کرد: جوانان غیور و باایمان ایران اسلامی با همه وجود و با فدا کردن جان خود در میدان‌های مختلف مبارزه با ناامنی حضور پیدا کردند و هنوز هم با اعتقاد و باور عمیق به این مبارزه ادامه می‌دهند.

سرلشکر جعفری گفت: جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس به ملت ایران درس بزرگی داد و آن این است که اگر کشوری به خاک میهن تجاوز کرد، ملت ایران اسلامی او را رها نخواهد کرد تا حق خود را از او بگیرد.

وی تصریح کرد: آمریکا باآن‌همه قدرت مادی، تجهیزات و تسلیحات نظامی، سلاح‌های شیمیایی، بمب هسته‌ای و همچنین توانمندی‌های هوایی بازهم ترسید و دریافت که جرأت حمله به ایران را ندارد، چراکه دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس در ذهن آنان تداعی می‌شود و به‌زعم تحلیل گران آمریکایی، هرگونه توطئه و حمله در ایران اسلامی منتهی به شکست خواهد شد.

وی بابیان اینکه مردم ما با اعتقاد به باورهای دینی و اتکا به ایمان معنوی که از شهدا گرفته‌اند، نظام اسلامی را حمایت می‌کنند، عنوان کرد: ایمان، اعتقاد و یکپارچگی ایران اسلامی در جهان مثال‌زدنی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غیرت، مردانگی، جوانمردی، روحیه ایمان و شهادت‌طلبی در ملت ایران را عامل موفقیت و پیروزی برشمرد و اظهار کرد: آمریکا بافهم این موضوعات، دریافته است که در برابر ایران نمی‌تواند هیچ‌گونه غلطی کند و گزینه حمله نظامی را برای خود منتفی کرده است.

امنیت بر تمام مرزهای ایران اسلامی حاکم است

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه امروز ایران در برابر توطئه‌های داخلی امنیت دارد و هم در برابر تهدیدهای خارجی، مرزهای باشکوه و باابهت خود را در امنیت کامل حفظ کرده است، اظهار کرد: اطلاعات گسترده‌ای داریم که عربستان با اسرائیل غاصب در کنار هم و هماهنگ باهم در حال توطئه علیه ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام مناطق ایران اسلامی از جنوب شرق گرفته تا منطقه کردستان از امنیت برخوردار است، عنوان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم، چراکه این امنیت و اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.

وی فراهم شدن زمینه امدادهای غیبی در عرصه‌های مختلف را از دیگر دستاوردهای معنوی و تعیین‌کننده انقلاب اسلامی برشمرد که ثمره استقامت و پایداری ملت ایران و بهره‌گیری از ایمان، اعتقادات و باورهای دینی این ملت شریف است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه روحیه مقاومت و ایستادگی در مردم ایران اسلامی به تمام ملت‌های جهان درس مبارزه همراه بااقتدار و عزت داده است، عنوان کرد: امروز ما شاهد اثرات انقلاب اسلامی در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان و فلسطین هستیم.

وی بابیان اینکه عمده این اثرات برگرفته از درس‌ها و عبرت‌هایی است که در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در جنگ هشت‌ساله تحمیلی به دنیا صادر شد.

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه انحراف در مسیر حرکت انقلاب و جلوگیری از صدور آن از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ تحمیلی بود، گفت: اما هیچ‌کدام از این اهداف دشمن محقق نشد و درس انقلاب اسلامی به ملت‌های منطقه و تمام ملت‌های تحت ظلم، صادر شد.

ایران اسلامی امروز یک قدرت بزرگ دفاعی و تسلیحاتی در منطقه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز سرعتی که در پیشرفت و آبادانی و در رشد علم و فناوری حاصل‌شده است از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدایی است که با ایثار جان خود را فدا کردند تا ما امروز به این عزت و اقتدار دست پیدا کنیم.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: امروز ایران اسلامی اگر توانسته است یک قدرت بزرگ دفاعی و تسلیحاتی در منطقه باشد، با اتکا به توانمندی‌های معنوی و ایمان ملت بوده که قابل‌مقایسه با هیچ ابرقدرتی نیست.

وی عنوان کرد: علاوه بر امکانات مادی و خودکفایی‌هایی که امروز کشور ما از آن برخوردار است، عامل اصلی و رمز موفقیت، اتکا به روحیه شهادت‌طلبی، استقامت، پایداری و یکپارچگی مردم است.

تأکید بر حل مشکلات کشور با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین اشاره‌ای به مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی کشور داشت و گفت: مسئولان اجرایی باید با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس و پیاده‌سازی تجربیات آن دوران در جهت حل این مشکلات همت کنند.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: اگر روحیه دفاعی، مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در مدیران و مسئولان اجرایی کشور وجود داشته باشد، می‌توانیم بر مشکلات داخلی غلبه کنیم.

وی تشکیل داعش و تکفیری‌های ضد اسلام در منطقه را تلاش دشمن برای به آشوب کشیدن منطقه و کشتار مردم مظلوم عنوان کرد و گفت: اما با اثرات عمیقی که در جهان اسلام در رابطه با انقلاب اسلامی به وجود آمده است، این تلاش‌ها محکوم‌به شکست است.

برگزاری کنگره‌های شهدا آغازی برای پیمودن راه مقدس شهیدان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه به سیره شهدا از سوی نسل جوان و امروز تأکید کرد و افزود: درس‌هایی که شهدا در ابعاد مختلف سیاسی، استقامت، پایداری و غیره به ما آموختند و ازجمله حفظ حجاب که در وصیت‌نامه‌های این شهدای بزرگوار ذکرشده است را باید در جامعه ترویج دهیم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه باید بتوانیم در جلساتی که بانام شهیدان برگزار می‌شود، درک خود را نسبت به این راه الهی عمیق‌تر کنیم، اظهار کرد: شهدا چراغ راه جوامع مختلف و به‌ویژه جوامع اسلامی هستند.

وی بر ضرورت داشتن هنر در تطبیق توصیه‌های شهدا با مسائل روز تأکید کرد و گفت: البته این کار سختی است که باید توفیق تحقق این مهم را از خداوند متعال خواستار باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم جست‌وجو در اهداف شهیدان و تبیین سیره عملی زندگی آنان در جامعه تأکید کرد و افزود: روش زندگی و اهداف شهیدان اگر همراه با تلاش و جهاد با اخلاص باشد، هدایتگر ما خواهد بود.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
دشمن تراشی برخی ها چطور!!!!!!!!!!!!!!؟
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
فرمانده سپاه پاسداران "دغدغه شما در
ناهماهنگی برخی مسئولان با رهیری و
مردم "جهت رفع مشگلات کشور "به
جای چشم دوختن به راهکارهای داخلی "چشم به غرب دارند"تا جائی
پیشرفت کرده"که متاسفانه مردم هم
این دغدغه رااحساس کرده اند "چرا؟ در
این زمان این ناهماهنگی با رهبری و مسیر نظام شکل گرفته ست؟ چه
افرادی پایه گذاری چنین حرکتی شده
اند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار