کد خبر: 817011
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
آیت‌الله موحدی‌کرمانی:
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها و جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.
فارس: آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از نشست مشترک جامعه روحانیت با احزاب اصولگرا خبر داد و اظهار داشت: هنوز زمان برگزاری این جلسه مشخص نشده است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با اشاره به سازوکار ائتلاف اصولگرایان و تاکید براینکه اصولگرایان حتماً به سازوکار وحدت می‌رسند تصریح کرد: برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها و جریان‌های انقلابی است و ما برای رسیدن به این امر موظفیم اختلافات را کنار بگذاریم و بر روی مبانی و اصول وحدت کنیم.

دبیرجامعه روحانیت مبارز در عین حال بر دیدار با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین تاکید کرد و یادآور شد: زمان این دیدار فعلاً تعیین نشده است.

به گزارش فارس،‌ حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس از نشست مشترک احزاب اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت خبر داده و تاکید کرده بود: تلاش می‌کنیم این نشست مشترک به‌زودی برگزار شود اما زمان قطعی آن هنوز مشخص نشده است.

همچنین مصباحی‌مقدم تصریح کرده بود: نشست مشترک جامعه روحانیت با حضور همه احزاب و تشکل‌های اصولگرا از جمله رهپویان، ایثارگران، پایداری، جبهه پیروان، موتلفه و جبهه ایستادگی و سایر احزاب اصولگرا برگزار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار