کد خبر: 816954
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
رئیس مرکز آمار ایران گفت: مشارکت کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا صبح امروز به ۶ میلیون و ۲۱۰هزار خانوار رسیده است.
میزان: امیدعلی پارسا با اشاره به حضور 6میلیون خانوار در سرشماری اینترنتی گفت: این تعداد خانوار  21 میلیون نفر جمعیت کشور را در بر می گیرد.  
 
پارسا ادامه داد، تا روز گذشته 20.5 درصد خانوارهای ایرانی و 21.5 درصد جمعیت کشور در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند. مهلت ثبت نام اینترنتی تا بیست و هفتم مهرماه تمدید شده است و پس از آن سرشماری حضوری از بیست و هشتم مهرماه به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز می شود.
 
پارسا ادامه داد: همچنان استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، کردستان و سیستان و بلوچستان از هدف تعیین شده فراتر رفته اند.
 
وی افزود: ششمین مرحله قرعه کشی برای جایزه 10 میلیون ریالی امروز برگزار می شود و به یکصد نفر از خانوارهای انتخاب شده، از طریق پیامک 300000 اطلاع رسانی می شود.
 
گفتنی است، ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و 881 هزار خانوار را هدف گذاری کرده و سهم هر استان نیز تعیین شده است. همچنین بنا به گفته رئیس فناوری اطلاعات مرکز آمار، همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.

سقف بهره مندی از اینترنت رایگان ده گیگابایت است، رئیس مرکز آمار گفته بود،  یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند. بر اساس پیش بینی‌ها، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه اعلام می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار