کد خبر: 816943
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
تیراندازی گسترده در آمریکا ۳ نفر را قربانی خود کرده و ۱۲ نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.
تسنيم: بر اثر یک تیراندازی گسترده در شهر لس آنجلس آمریکا 3 نفر جان خود ر از دست دادند و 12 نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

پلیس تا کنون یک نفر را به عنوان متهم این حادثه دستگیر کرده است و به دنبال یافتن دومین نفری است که با این پرونده ارتباط دارد. این تیراندازی در یکی از مناطق غرب لس آنجلس رخ داد.

تیراندازی مذکور در ابتدا در یک خانه بوقوع پیوست و در نهایت به یک رستوران نیز کشیده شد تا اینکه که پلیس در محل حادثه حضور پیدا کرد.

«فرانک پریسیادو» رئیس پلیس لس آنجلس گفت: «این تیراندازی بسیار خونین و وحشتناک بوده و تقریبا همه جای محل تیراندازی و اطرف آن توسط گلوله ها زخمی شده است.»

این افسر پلیس افزود: «ظاهرا 3 نفر وارد یک رستوران شده و شروع به تیراندازی به گروه دیگری از افراد کرده اند آن ها نیز در پاسخ به آن 3 نفر شروع به تیراندازی کرده اند و این رستوران ناگهان به صحنه نزاع مسلحانه میان این افراد بدل شده است. زمانی که ما بدان جا رسیدیم 3 نفر جان خود را از دست داده بودند و برخی افراد در حال فرار به این سو و آن سو بودند.»

تخمین زده می شود که حدود 20 مورد تیراندازی در این حادثه رخ داده است.

«اریک گارستی» شهردار لس آنجلس نیز در مورد این تیراندازی گفت: «ما باید در قبال دسترسی آسان مردم آمریکا به سلاح گرم و استفاده بدون فکر، تبعیض آمیز و کشنده مردم از این سلاح ها راه چاره ای بیاندیشیم. دیگر نمی توانیم  بیش از این داستان های غم انگیز این چنینی که در جامعه آمریکا رخ می دهد را تحمل کنیم.»

انگیزه و هدف از این تیراندازی گسترده هنوز نامشخص است. سن و جنسیت قربانیان این حادثه نیز هنوز افشا نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار