کد خبر: 816579
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
اتهامات جنسي نامزد‌هاي انتخابات، وجه غالب رقابت‌هاي انتخاباتي مدعي بزرگ‌ترين دموكراسي دنيا شده است، اتهاماتي كه پس از حمله ترامپ به كلينتون با سناريوي مونيكا لوينسكي، حالا دامن خود ترامپ را هم گرفته است.
جمعه هفته پيش بود كه روزنامه «واشنگتن پست» و شبكه تلويزيوني «ان بي سي» ويدئويي از دونالد ترامپ، نامزد جمهوريخواه رياست جمهوري امريكا در سال 2005 منتشر كردند كه وي در آن از تمايل خود براي رابطه با يك زن متأهل سخن گفته و مدعي شده بود كه شهرتش باعث شده زنان مايل به روابط صميمانه با او باشند. ترامپ البته در فيس‌بوك خودش مجبور به عذرخواهي شد ولي در همان عذرخواهي هم تأكيد كرد: «تفاوت زيادي ميان گفتار و رفتار ديگران وجود دارد. بيل كلينتون در عمل زنان را آزار مي‌داد».

حالا يك هفته بعد از اين افشارگري عليه نامزد جمهوريخواهان، رسانه‌هاي امريكايي از شكايت چندين زن از ترامپ خبر مي‌دهند. روزنامه نيويورك‌تايمز روز پنج‌شنبه نوشت اخيراً دو زن گفته‌اند دونالد ترامپ جمهوريخواه براي آنان مزاحمت ايجاد كرده بود. اين دو زن به روزنامه نيويورك تايمز گفته‌اند كه يكي در هواپيما و ديگري در آسانسور مورد تعرض جنسي از سوي دونالد قرار گرفته‌اند. يك خبرنگار مجله پيپل هم گفته كه ترامپ او را به زور مورد آزار جنسي قرار داده است.

يك زن ديگر هم مدعي شده ترامپ او را آزار داده است. روز پنج‌شنبه كار به جايي رسيد كه ميشل اوباما، همسر رئيس‌جمهور امريكا به شدت از نگاه ترامپ به زنان انتقاد كرد و گفت: «باورم نمي‌شود يك نامزد رياست جمهوري در ايالات متحده داريم كه به آزار جنسي زنان مي‌بالد. » البته ميشل اوباما ژست فراحزبي به خود گرفته و بدون اينكه اشاره‌اي به جنجال مونيكالوينسكي در رابطه نامشروع با بيل كلينتون رئيس‌جمهور دموكرات كند، گفته است: «هفته پيش ديديم اين نامزد چطور از آزار جنسي زنان تعريف و به آن افتخار مي‌كند. مهم نيست كه به كدام حزب تعلق داريد، هيچ زني شايسته نيست كه اينطور با او رفتار شود. باور نمي‌كنم كه اين را دارم مي‌گويم كه يك نامزد انتخابات رياست جمهوري ايالات متحده داريم كه به آزار جنسي زنان افتخار مي‌كند. » هيلاري كلينتون با استقبال از اظهارات ميشل اوباما گفته ميشل اوباما نشان داد كه ما اجازه نخواهيم داد اين نماد خطرناك، تفرقه‌افكن، تاريك و بدبين از امريكا بر قلب‌ها حكمفرمايي كند. البته ترامپ، اتهام‌هاي اخير درباره آزار جنسي زنان را رد كرده و آن را سر تا پا دروغ خوانده و گفته كه اتهامات جنسي يك توطئه سياه نهفته است. سخنگوي ترامپ اين ادعاها را رد مي‌كند و مي‌گويد: «نمي‌توان تصور كرد يكي از معروف‌ترين تجار جهان كه سابقه درخشاني در زمينه تقويت جايگاه زنان دارد اين كارها را انجام داده باشد.»

ظاهراً اين وضع، سرخوردگي جامعه امريكا را در پي داشته است. مؤسسه پژوهشي گالوپ روز پنج‌شنبه با انتشار نتايج نظرسنجي جديد خود نوشت: در هفته‌هاي اخير محبوبيت و وجهه نامزدان هر دو حزب انتخابات رياست جمهوري امريكا در ميان طرفداران حزب مخالف، كاهش محسوسي داشته است. بر اساس همين نظرسنجي، وجهه و محبوبيت دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوريخواه امريكا حتي در ميان طرفداران حزب خود كاهش محسوسي داشته و به‌دنبال انتشار نوار اظهارات مستهجن او در مورد زنان از سوي نشريه واشنگتن پست و برگزاري دومين مناظره انتخاباتي امريكا از 69 به 64 درصد كاهش پيدا كرده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
2
1
بیچاره مردم امریکا که چاره ای ندارند و از بین این دومنحرف یکی را باید انتخاب کنند
و بی چاره تر انهایی که در داخل دل در گرو "قول" این دو منحرف دارند
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
2
1
منو۱۵:
در دنيايی که اداره و هدايتش به دست اوباش و ديوانگان افتاده....

وقتی دموکراسی تنها و تنها مفسدین پولدار را به حاکمیت می نشاند.

صدها خبرنگار در امریکا و هزاران خبرنگار و خبرگزاری در سراسر جهان نمایشی را به طور زنده گزارش می کنند که در آن دو آدم میانسال پولدار مانند کودکان به رسوا کردن فسادها و گند کاری های یکدگیر می پردازند.

جهان در چنان وضعیت مبتذلی به سر می برد که در کشوری که تاریخی اینچنین در دموکراسی دارد وخود نیز مدعی آن است چنین اشخاصی در حال رقابت برای ریاست جمهوری اند.

به راستی بهترین تمثیل و تشبیه از این دو نامزد انتخاباتی را "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت "ویکیلیکس" کرده بود.

او اخیراً انتخاب بین این دو نامزد را به انتخاب بین وبا و سوزاک تشبیه کرده بود به عقیده وی اینکه چه کسی در انتخابات برنده شود، اهمیت زیادی ندارد.

مناظره کیلینتون و ترامپ نشان داد که به راستی نخبگان شکست خورده اند، که وقتی چنین امورات مهمی در چنین کشورهایی با چنین جاهلان و دیوانگان و شیادانی پیش می رود وای به حال دیگر کشورها!

همینجا باید پرسید که آیا واقعا در ایالات متحده امریکا از چنین جانیانی شایسته تر برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نبود؟! آیا این نهایت دستاورد دموکراسی است؟

باید به تمامی این مفاهیم حمله کرد... باید از این خوش بینی روشنفکرانه و امیدوارانه پرهیز کرد و این واقعیت را پذیرفت که جهان چقدر پوک و بی حساب و کتاب، نا خردمندانه و ناعادلانه پیش می رود...!

همزمان در خبرها می خوانیم که:
(" ژنرال‌های ‌آمریکایی : جنگ با روسیه‌ اجتناب‌ ناپذیر است، منابع وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" از آزمایش تسلیحات اتمی توسط واشنگتن به منظور آمادگی برای جنگ اتمی جهانی احتمالی خبر دادند")

و همه چیز برای یک حمام خون عظیم درحال آماده سازی است!
واقع بین باشیم و بپذیریم که همه ی علائم و نشانه ها خبر از زوال همه ی دست آوردهای پس از جنگ جهانی دوم می دهند، و حتی وضعیتی مشابه پیش از آن!
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
منوچهر پورجهانی:
بسیار جای تعجب انسانهای عدالت خواه است کشوری که دستش به خون مردم ده ها کشور جهان مستقیم یا غیر مستقیم آلوده است وکاندیدای ریاست جمهوری کشورش بجای اعلام برنامه های خود برای اداره کشور به افشا گری فساد اقتصادی سیاسی تجاوز جنسی یکدیگر وریاست جمهوری های پیشین میپردازند وعراق وسوریه لیبی .... را با داعش ودیگر تروریست های جانی به خاک وخون میکشند لایق مبلغین دمکراسی باشند ؟آیا وقت آن نیست که روشنفکر های صادق آمریکا را الگوی دمکراسی قرار ندهند؟ آیا انگلیس پنهان کار مبلغ حرفه ای با همکاری آمریکا در گوشه کنار جهان دین سازی وفتنه وخون ریزی نمی کنند؟ ایا ده ها کودتا در جها ن دست نداشته اند؟ تا این جهان خوارن را بدرستی نشناسیم مردم تحت تاثیر تبلیغ دروغین بهار عرب ودمکراسی
مانند لیبی قربانی منافع انان خواهند شد.
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
1
منوچهر پورجهانی:
کشوری که بهترین شخصیت راکاندید های ریاست جمهوری معرفی میکند وآنان همدیگر وریاست جمهوری پیشین را به تجاوز جنسی دختر ۱۱ساله نپرداختن مالیات پاک کردن غیر مجاز ایمیل ها. ونپرداختن مالیات وپرورش آدمخوارانی چون داعش القاعده طالبان وغیره. متهم میکنند یعنی تجاوز پنهانی به مردم خود وجهان را افشا میکنند آیا شعار دمکراسی که سر مید هند همان جنگ وجنایت ویتنام هیروشیما. ناکزاکی ژاپن کوبا افقانستان عراق. سوریه. لیبی وغیره با ملیون ها آدم کشی وبه مهاجرت کشاندن بیرحمانه انسانهای کشور بیانگر ضد دمکراسی نیست حکومتی که به مردم خود خیانت سیاس اقتصادی اجتماعی میکند لایغ آن نیست شعار دمکراسی برای دگر کشور های جهان سر دهد که ویرانه ای نظیر لیبی و سوریه وعراق بنام دمکراسی و بهار عرب ایجاد شود. همانطور که ترامپ بیان کرد سرمایه های آمریکا برای حفظ منافع بیشتر به کشور های نیروی انسانی ارزان تر فرار ونتیجتا نیروی انسانی بیکار و فقر تنگدستی رو به رشد است
بنظر میرسد بعضی از سیاست مداران آمریکا در این گمانند جنگی فراگیر از آسیا تا اروپا ایجادکنند تانظیرجنگ جهانی دوم آسیا و اروپا منهدم شود وآمریکانظیر سال۱۹۴۵ تا۱۹۷۵ دوباره یکه تاز اقتصادی نظامی جهان شود
به امید اتحاد اروپا وآسیاالبته منهای انگلیس استعمار گر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
1
2
مناظره ترامپو كلينتون نشان داد كه فرهنگ آمريكا بشدت مبتذل ،شكننده وآسيب پذير است!!!!!؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار