کد خبر: 816361
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
در قالب طرح پاکبان
همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کنار اقشار مختلف مردم، پزشکان اردبیلی هم پاکبان شدند.

به گزارش جوان از اردبیل، در قالب طرح پاکبان محرم که با هدف بهبود سیمای شهری از بابت جمع‌آوری پسماندها و زباله‌‌ها  اجرا می‌شود تعداد 30 نفر از پزشکان نیز به جمع اعضای پاکبان محرم پیوستند تا در این حرکت مشارکت داشته باشند.

مدیر اجرایی طرح پاکبان محرم در این زمینه اظهار کرد: این طرح که با همکاری و مشارکت شهرداری اردبیل  و سازمان‌های مردم نهاد به ویژه انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل اجرا می‌شود حرکتی مناسب برای فرهنگ‌سازی امر صیانت از محیط زیست و طبیعت پاک و سالم است که امیدواریم همه با احساس مسئولیت در این طرح مجموعه شهرداری و جوانان علاقمند و پرشور را یاری کنند.

صادق پناهی افزود: پاکبانان محرم در واقع احیای یک سنت تاریخی در شهر اردبیل است که از گذشته هم وجود داشته و ما افتخار می‌کنیم که با یادآوری این موضوع سعی‌مان بر ارتقای مشارکت عمومی و فراگیر در ارتقای تنظیفات عمومی شهر است.

وی افزود: تنها قصد ما صرف جمع‌آوری زباله از سطح شهر نیست، بلکه با کاور و حرکت خود سعی می‌کنیم تا عموم مردم را نسبت به اهمیت این موضوع آشنا کرده و زمینه افزایش مشارکت عمومی و فراگیر را در این زمینه فراهم کنیم که این حرکت می‌تواند زمینه‌ساز اقدام‌های مثبت دیگر باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر