کد خبر: 816359
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت خبرداد:
رییس مرکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت از برگزاری آموزش رایگان جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار در این مراکز خبرداد.


سید محمدرضا محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: توسعه آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای گامی مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار است

وی با بیان اینکه کسب مهارت‌های فنی و آموزش‌های عملی راهکاری موثر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: توسعه آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای و تقویت آموزش‌های مهارتی می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار در جامعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان جویای کار با فراگرفتن آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به راحتی می‌توانند برای ورود به عرصه بازار کار یا حتی کارآفرینی گام‌های بلندی بردارند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با اشاره به تفاوت آموزش‌های دانشگاهی و فنی‌و‌حرفه‌ای، تصریح کرد: آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کوتاه‌مدت بوده و بازدهی خوبی در بلندمدت دارند، در حالی‌که آموزش‌های دانشگاهی بلند مدت و بیشتر به صورت تئوری است که فارغ‌التحصیلان به دلیل نداشتن مهارت‌های عملی نمی‌توانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه تقویت آموزش‌های مهارتی توسعه اقتصاد را به همراه دارد، افزود: مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهید دستغیب نوشهر متناسب با بازار کار آموزش‌های مهارتی لازم را به جوانان ارائه می‌دهد.

محمد حسینی به فعالیت‌های آموزشی این مرکز اشاره کرد و گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار آموزش‌های رایگان در زمینه صنایع چوب، هنرهای نمایشی، هنرهای چوب، برق، جوشکاری، اتومکانیک و ..... برای آقایان و خانم‌ها در این مرکز برگزار می‌شود‌.

وی ادامه داد: مرکز فنی‌وحرفه‌ای نوشهر به محض تکمیل ظرفیت حداقل 12 نفر در یکی از حرفه‌های مذکور قادر به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت رایگان است.

مسئول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید دستغیب نوشهر بازدید عموم از کارگاه‌های آموزشی جهت آشنایی بیشتر مردم با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این مرکز به‌صورت فردی و گروهی در ساعات اداری رایگان است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در نوشهر می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های 52323041 و 52321610 تماس حاصل نمایند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
11
سلام،وقتتون بخیر، ببخشید ،دقیقا چ رشته هایی برای خانمها تعیین شده، اونایی که تو سایتهای دیگه دیدم برای خانمها عنوان شد ، زیاد کاربردی ندارن و اشتغال خاصی هم نیست براش،برای اقایون خیلی خوبه،کاش میشد بذارید ما دخترا هم بیایم تو رشتشون، اگه پیش یه استاد کار خصوصی برم ،نامحرمه و درست نیس وگرنه میرفتم و شغل مردونه اش ،برام اهمیتی نداشت ،کاش میذاشتید.....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
3
9
خیلی خوبه اگه واقعا صحت داشته باشه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
3
2
من یه مرد متاهلم خیلی دوست دارم برق کار ساختمانو یاد بگیرم دست پاشکیته یه چیزای میدونم میتونم پیس یه اسناد بیام برای یاد گیری
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
0
4
جوشکاری رایگان .جوشکاری لولاشکسته درب .
محمد امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
4
درود به شما
برای چرم دوزی و کفش آموزشی دارید
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
سلام چرا آموزش هنرهای دستی ندارید خواهش میکنم آموزش دوخت کیف و کفش چرم رو هم در فنی وحرفه ای قرار بدید ممنون میشم
شباب الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
سلام اینجانب استادگر صنایع دستی تکمیلی و تلفیقی هستم مدرک استادگریم که سالها پیش از اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی گرفته بودم مفقود شده چطور میتونم مدرک جدید بگیرم با توجه ب اینکه آثار هنری زیادی هم برای اثبات هنرم دارم
ممنون میشم پاسخ بدید سپاسگذارم
09114142059
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر