کد خبر: 816326
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فلسطین در دست غاصبین است و تکلیف ماست که برویم و بجنگیم چون این راه حق است
جوان آنلاین: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز، در یادواره شهدای مدافع حرم که به مناسبت سالگرد شهید حسین همدانی در حسینیه شهدای بسیج سازمان بسیج برگزارشد، گفت: منطق ما این است که بر هر مسلمانی واجب می‌شود که اگر کشور مسلمانی تحت اشغال در آمد  برود و آن سرزمین اسلامی را ازاد کند.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: فلسطین در دست غاصبین است و تکلیف ماست که برویم و بجنگیم چون این راه حق است.
 
وی افزود: اگر بر ما جنگ تحمیل نمی شد شاید هنوز تردید داشتیم که به سپاه  اسلحه بدهیم یا خیر؟ اگر بیروت محاصره نشده بود حرب الله شکل نمی گرفت و چون راه ما راه حق است هرچقدر هم دشمن بیشتر حمله کند پیروزی های بیشتری از آن ماست.
 
سردار نقدی در ادامه با اشاره به فضیلت امام حسین(ع) گفت: امام حسین(ع) شخصیت عرفانی و جایگاهی رفیعی داشتند که حتی دشمنانش هم به این عظمت اعتراف کرده بودند و فضیلت آن چیزی است که دشمن هم به آن اعتراف می کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: روایت شده است که امام حسین(ع) لحظاتی خوابشان می برد و بعد از بیدار شدن، می فرمایند: «انالله و اناالیه راجعون.» حضرت علی اکبر(ع) در محضر پدرشان، می پرسند که علت این بیان چیست؟ امام حسین (ع) خوابشان را نقل کرده و خبر شهادت خود و یارانشان را اعلام می کنند.حضرت علی اکبر(ع) می پرسند: آیا ما بر حق نیستیم؟ سالار شهیدان(ع) می فرمایند:هستیم. حضرت علی اکبر(ع) می گوید: اگر بر حقیم، چه ترسی از مرگ است؟
 
وی اضافه کرد: حضرت علی اکبر(ع) با اینکه می دانست که به شهادت می رسد، اما تا فهمید که راهشان راه حق است، پذیرفت که در این مسیر جانش را تقدیم اسلام کند و نشان مید هد که یک انسان که در مسیر کمال حرکت می کند، چه دغدغه ای دارد.
 
 سردار نقدی در ادامه با اشاره به رشادت ها و از جان گذشتگی های سردار شهید حسین همدانی گفت: شهید همدانی در میدان هایی قدم گذاشت که جای آزمایش های بزرگ بود و این شهید بزرگوار را در دوران دفاع مقدس و مقابله با فتنه گران در سال 88 و همچنین مبارزه با تکفیری ها در سوریه دیدیم و این ها دغدغه یک انسان با ایمان است، چون می داند که مسیرش حق است و حاضر است که از جانش در این مسیر، بگذرد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: از نظر قرآن کریم، حزب الهی واقعی کسی است است که وقتی مسیر حق را می یابد، این مسیر را طی می کند و از سرزنش سرزنش کنندگان نمی ترسد.
 
وی تصریح کرد: امثال شهیدهمدانی و شهدای مدافع حرم با اعزام به سوریه در مقابل ظلم و نابرابری ایستادند چون می دانستند حق و باطل چیست و برای تحقق این کار، حاضر به فداکاری شدند، این در حالی است که در زمان آغاز جنگ در سوریه، خیلی ها مردد به اعزام نیروهای ایرانی در این کشور بودند و با این همه، مدافعان حرم به صورت داوطلبانه به میدان های جنگ قدم نهادند و سنگرها را خالی نگذاشتند.
 
سردار نقدی با بیان اینکه سردار همدانی با حضورش در سوریه، سرنوشت جنگ را در این کشور تغییر داد، افزود: این شهید بزرگوار، شاگرد مکتب حضرت علی اکبر(ع) بود و می دانست که در مسیر حق قدم برداشته است و اگر جامعه این مکتب را درک کند، آن جامعه بدون شکت مسیر پیروزی را فتح خواهد کرد و نصرت الهی با اوست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: در مکتب عاشورا، مردم ما مسیر حق را انتخاب کردند و خداوند پیروزی های زیادی را نصیب مردم ما کرد و مردم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس چون دانستند که بر حق هستند، بدون توجه به امکانات و تجهیزات دشمن، با دست های خالی و با ایمان به میدان های جنگ رفتند و پیروزی عظیمی را در مقابل رژِیم بعث عراق رقم زدند.
 
وی گفت: اگر منطق ما براساس مکتب حضرت علی اکبر(ع) باشد، دشمن هر چقدر هم بیشتر به ما حمله کند، پیروزی های بیشتری از آن مردم ما خواهد بود و وقتی این منطق زنده باشد، دشمن هر چقدر هم بزرگ باشد، باز در مقابل ما عاجز است.
 
سردار نقدی در پایان اظهار داشت: برخی سوال می کنند که چه نیازی است که نیروهای ایرانی در سوریه حضور داشته باشند و منطق ما براساس دفاع از حق است اما به این افرادی که بینش زیادی در خصوص تحلیل این موضوع ندارند، به زبان ساده پاسخ می دهیم و می گوییم که اگر در سوریه نجنگیم، به مرزهای کشورمان هجوم می آورد و باید در همدان و کرمانشاه بجنگیم و این جواب را قانع شدن این افراد به زبان می آوردیم، در حالی که رسالت اصلی ما دفاع از مسلمان و حق است و همه مدافعان حرمی که در مقابل تکفیری ها در سوریه و عراق ایستادگی کردند، عاشق شهادت بودند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: دغدغه حفظ خودمان نباید جای بر حق بودن را بگیرد و آرامش و امنیت ما در مسیر پیمودن راه کامل است.
 
گفتنی است مراسم یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهیدان محمدبلباسی،رضا عادلی و امیر علی محمدیان با برنامه هایی همچون عزاداری،مداحی و سینه زنی همراه بود.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
3
1
" آزادی فلسطین تکلیف ماست"
سردار ما بسیجیان آماده و گوش بفرمانیم .
ما تربیت یافتگان عاشورائیم .
شما اشاره کنید .... ظرف کوتاهترین مدت زمان ممکن ، فلسطین را از چنگ صهیونیسم جهانی آزاد خواهیم کرد .... نه فلسطین ؛ بلکه سوریه ، یمن ، بحرین ، حرمین شریفین ، و... هر نقطه ای از جهان که نیاز باشد ..... را از لوث وجود استکبار جهانی پاک خواهیم نمود ....
پیام ما را به رهبرمان سید علی خامنه ای برسانید که :
ای رهبر آزاده
آماده ایم آماده
خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست
ما همه سرباز توایم خامنه ای
گوش بفرمان توایم خامنه ای
یا حسین زهرا(ع) .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
1
2
مثلا نیجریه چطوررررررررررررررررررررررررر؟مسلمان نیستند شیعه نیستند ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
1
3
اقاي نقدي فتواي هم صادرمي كنند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار