کد خبر: 816275
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب عنوان شد
رئيس رسانه ملي در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب، افشاگري اهداف پشت‌پرده شبكه‌هاي مروج شيعه انگليسي و اسلام امريكايي را از برنامه‌هاي صداوسيما برشمرد...
رئيس رسانه ملي در دیدار با دبیر کل مجمع تقریب مذاهب، افشاگري اهداف پشت‌پرده شبكه‌هاي مروج شيعه انگليسي و اسلام امريكايي را از برنامه‌هاي صداوسيما برشمرد و گفت: شبكه‌هاي ملي، استاني و برون‌مرزي بايد با برنامه‌سازي عميق و هوشمندانه به معرفي اسلام واقعي و تحكيم وحدت بين امت اسلام اهتمام ورزند.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومي صداوسيما، دكتر علي عسكري در اين ديدار با اشاره به برنامه امريكا براي ايجاد اختلاف و فتنه بين مسلمانان و سپس درگيري‌هاي خونين براي تضعيف اسلام و قدرت مسلمانان افزود: امريكا در چارچوب همين سياست، داعش را ايجاد كرد تا شيعه و سني را درگير جنگي تمام عيار كند، اما با ناكامي اين گروهك منفور تروريستي اين سياست شكست خورد. 

دبيركل مجمع تقريب مذاهب اسلامي هم در سخناني به هجمه‌هاي رسانه‌اي دشمن اشاره كرد و اظهار داشت: استكبار با بسيج تمامي امكانات خود به‌خصوص در جبهه رسانه‌اي از هيچ هجمه‌اي عليه اسلام و انقلاب فروگذار نكرده و نوك پيكان اين جنگ رسانه‌اي، تفرقه‌افكني و آتش‌افروزي ميان مسلمين جهان است. حجت‌الاسلام والمسلمين اراكي با اشاره به تأكيدات مكرر مقام معظم رهبري بر اهميت وحدت امت اسلام و ضرورت مقابله با فتنه و تفرقه‌افكني دشمن افزود: تقريب هم‌اكنون از حوزه نخبگاني به حوزه اقشار مردم وارد شده است و با تأسيس اتحاديه جهاني علماي مقاومت، بانوان مسلمان، احزاب مقاومت و اعزام سفيران تقريب به ‌دنبال خنثي‌سازي توطئه دشمنان اسلام است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
کی رسانه مییییییییلی را نگاه می کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار